Mijn ex is een !*&#^&! !

Discussie in 'De lounge' gestart door goddess tear, 29 sep 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. patries38

patries38 Bekend lid

2 mei 2006
    811
    0
    0
    verpleegkundige
    Goh, Sidessa, wat moet dat afschuwelijk zijn geweest! Wat dacht die kerel wel niet!?! Heeft hij nu nog wel contact met je kind?

2. Tsja, wat zal ik zeggen, mannen zijn soms vreselijke wezens.

Ja ik heb wel wat aan die site gehad! Bedankt!

3. Sidessa

Sidessa Lid

31 okt 2006
    94
    0
    0
    Maasmechelen
    Ja mijn kind gaat nog iedere week naar haar papa. Na een hele moeilijke periode heb ik me erbij neergelegd dat mijn dochter, ze is nu 5, dat zij er niks aan kan doen en het blijft haar vader. Gelukkig is het contact met hem beter en ik zie hem enkel nog als de vader van mijn kind.

4. patries38

patries38 Bekend lid

2 mei 2006
    811
    0
    0
    verpleegkundige
    Knap, hoor Sidessa. Zal toch erg moeilijk zijn geweest. je bent natuurlijk enorm gekwetst geweest.
    Maar ik zie dat je in blijde verwachting bent en al ver, ik hoop nu wel met een partner die je door dik en dun steunt?Ik hoop het van harte voor je.
    groetjes Patricia

5. Terese

Terese Fanatiek lid

Hoe gaat het nu met je?

6. Het gaat wel, ik heb mn ex al een hele tijd niet gesproken...

Af en toe hele nare dromen, maar verder niets.

Ik wordt alleen helemaal gek van alles regelen en uitzoeken, want alles spreekt elkaar tegen...

Moet bijvoorbeeld PRECIES weten hoe het zit met vaderschapsactie en alimentatie... Mn moeder wil een gesprek met zn ouders, en gezie nhet feit dat zn pa bij de rechtbank werkt moeten we op alles voorbereid zijn, elk addertje onder het gras, en elk gaatje in de wet...

7. lydia

lydia Fanatiek lid

30 aug 2006
    1.024
    0
    0
    de ouders van je ex zijn dus inmiddels op de hoogte?...hoop dat ze je het niet al te moeilijk maken...

8. Ik heb geen flauw idee of ze het al weten...
    En ze kunnen me niets moeilijk maken afgezien van de alimentatie...

Hij wil niets met het kind te maken hebben, en ik wil ondertussen ook niet meer dat hij er iets mee te maken krijgt.
    Ik heb nu iemand ontmoet die hier vrijveel van afweet, en die gaat me helpen zorgen dat hij aleen maar plichten heeft en geen rechten...

Mijn wraak zal zoet zijn:D

9. Niet meer actief

och... ik zou zijn ouders een brief schijven. (het is tenslotte toch hun kleinkind en misschien krijgt hi wel op zijn lazer hahahaha)

Ik hoop dat je moeder nog bijtrekt. Naar alle eerlijkheid is het ook niet niks wat je haar verteld hè. Dat neemt zeker flink wat tijd in beslag.

Evengoed zul jij je er wel doorheen slaan, met mams, of niet, met ex of niet. Persoonlijk zou ik niets van hem eisen (financieel) als hij ook niets met de kleine te maken wil hebben. Dan zijn jullie ook niets verplicht aan elkaar...

10. Tsja... Mn moeder is iig van mening dat hij ook wat hoort bij te dragen, want ze vind het niet eerlijk dat ik als enige op moet draaien voor de gevolgen...

11. Niet meer actief

goddess tear,

in ieder geval positief dat je moeder iets vind...

als het haar helemaal niets had kunnen schelen, had ze namelijk ook niets gevonden...

ik denk wel dat je steun gaat krijgen van je ma.
    het zal tijd kosten....maar dat geeft niet..
    dat ga je aankunnen....je bent een goeie meid.

heel sterk en ik bewonder je voor je kracht.

grace under pressure zeg maar....

Aoife

12. Me2

Me2 VIP lid

30 mei 2006
    6.888
    0
    36
    Godess tear, ga in gods naam naar een advocaat. Het bureau rechtshulp kan je aan een advocaat helpen die (vrijwel geheel) door de staat wordt betaald. Voor het indienen van het verzoek tot alimentatie/vaderschapsactie heb je zowieso een advocaat nodig. Die kan je ook alles vertellen over hoe en wat met betrekking tot de eventuele gerechtelijke vaststelling vaderschap.

Ik wens je veel sterkte toe!

13. Goede tip van je! Heel erg bedankt!

14. Me2

Me2 VIP lid

30 mei 2006
    6.888
    0
    36
    Ik hoop dat alles goed voor jou en je ukkepuk zal uitpakken Goddess Tear!

15. Ik hoop het ook, uiteindelijk zal alles wel goed komen, maar hoe en wat valt nog te bezien...

16. FreeWilly8

FreeWilly8 Fanatiek lid

23 okt 2006
    2.055
    0
    36
    Gediplomeerd SPW4 WB'er, Rugzakbegeleider regulier
    Hardenberg
    Het is ook nogal al wat financieel alleen voor de kosten op te draaien!

17. Ja, dat wordt zoiezo een hele klus om rond te komen...

18. 1975

1975 Actief lid

2 jun 2006
    270
    0
    0
    Heb veel bewondering voor je! Zoek idd een advocaat. De eigen bijdrage die je kwijt bent, haal je er op den duur echt wel uit. Weet niet of het advies al gegeven is maar heb je al eens aan een maatschappelijk werker gedacht? Hij/zij kan je ook heel goed adviseren tav allerhande zaken en het is misschien ook fijn om met een vast (vertrouwens)persoon alles waar je tegenaan loopt te kunnen bespreken. Iedere stad heeft een eigen instantie voor algemeen maatschappelijk werk, te vinden in telefoonboek of internet.

19. Ook een goeie, dankjewel!

Deel Deze Pagina