Ikzelf ben voorstander van Nokia, heb ze al verscheidene keren laten vallen, alles blijft t doen. Bij mijn Samsung die ik had werkte t schermpje niet meer, hij viel uit.
Ik heb in nederland ook altijd een nokia gehad (blijft toch mijn favoriet) heb nu een razr moet zeggen die blijft het ook aardig doen.
motorola v3 razr, die platte zwarte, via tele 2 en daar ben ik dan weer niet zo over te spreken. heb m toen via een actie genomen, maar zo af en toen heeft ie flinke kuren.
Sony-Ericsson W810i Heb hiervoor ook een SE gehad. Heb eerst altijd wel Nokia gehad, maar ik vond het maar ont-dingen... Ben erg tevreden met SE.
ik heb een samsung e900 een goude, wel leuk dingetje maar doe mij volgende keer toch maar weer een nokia
Mijn man en ik hebben allebei een samsung. Ik heb al jaren samsung en heb nog nooit problemen gehad. Mijn man had altijd nokia maar heeft sinds een half jaartje ook een samsung en is heel tevreden. Stevige gsm en door het klepje nooit problemen gehad bij de toetsen
Hmmm heb nu een mda vario en straks van nieuwe baas krijg ik een nokia n70 wel irri.. loop ik met 2 van die grote telefoons maarja als je voor een gsmprovider gaat werken moeten ze bijna wel een uitgebreide mobiel geven anders word je nooit meer serieus genomen bij klanten
Nokia.. kinder en idioot bestendig lol mijn samsung d500 heeft mij niet overleefd lol ik heb nu die kleine roze nokia weet niet welke type dat is.
overigens was ik altijd wild van siemens telefoons maar die brengen nog maar weinig soeps uit tegenwoordig
Ik heb deze: een Sony-Ericsson W600. Mijn man en ik hebben overigens tot nu toe alleen maar Sony-Ericsson mobieltjes gehad. Hij heeft er nou 1 met een foto camera van 3.1MP die aardig mooie foto's kan schieten voor een telefooncamera .
die wilde ik ook graag.. maar hij was wel errrrug dik toen nam ik toch maar een mda-vario.. gelukkig is die ook gewoon te groot voor je binnenzak
Ik heb Nokia... Zelfs nadat 'ie al een paar keer gevallen is, blijft deze het gewoon doen. Ik had ooit een Ericsson, maar daar brak het klepje vanaf. Sindsdien heb ik alleen nog maar Nokia.