Hoi allemaal, Van de week is bekend geworden dat er een aantal apps, waar je normaal voor moet betalen in Blackberry appworld, nu gratis zijn als vergoeding voor de storing van vorige week. De apps zouden per vandaag beschikbaar zijn. Nu heb ik vandaag in appworld gekeken en nu is alleen drivesafe.ly gratis te krijgen, maar verder ziek ik nog geen gratis apps. Weet iemand hoe dit komt en wanneer de andere gratis apps komen?
bij rtl nieuws op de hompage moet je bij zoeken blackberry intypen dan krijg je de lijst met alle gratis apps ook de sims 3 ect en andere leuke
Als je naar app world gaat op je telefoon zie je staan een bedankje van blackberry. Er staat nu nog maar 1 gratis app. De komende 4 weken zullen er steeds meer bijkomen. Dus de rest dan ook denk ik.
en nu het leuke; De mensen met een Curve 8250 kunnen niets downloaden omdat de software die apps niet ondersteunt
12 gratis BlackBerry apps van RIM | Computerworld Als je met je bb op deze link klikt, kan je naar het overzicht van de gratis apps. Als je de app naar keuze aanklikt, ga je automatisch naar appworld om te downloaden!
Ik heb ook drivesafe.ly gedownlaod en wacht met smart op de rest want er staan wel leuke tussen. Er komen steeds nieuwe apps bij om de storing te compenseren tot 31-12-2011 stond op inet
Vandaag is Bubble Bash 2 te downloaden. ook te vinden in App store; Ga naar Apps Ga naar Categorieën Ga naar Thankyou Gift Elke dag komt er een App bij!
Dit klopt niet,ik check dit regelamtig maar ik heb nog geen andere apps erbij zien komen alleen drivesafe.ly en bubble bash 2
ik zit te wachten op de apps haha en die drivesafe is irritant lol zodra ik die gedownload had ging die praten hahaha