Zonder al te veel informatie te geven over het waarom (ivm meelezers) een vraag: wat voor voorwerp past er bij de leeftijd 1 maanden, 2 maanden, 3 maanden, 4 maanden, 5 maanden, 7 maanden, 8 maanden, 9 maanden en 10 maanden? 0, 6, 11 en 12 maanden heb ik al iets voor bedacht. Ik zoek een voorwerp wat typisch is bij die leeftijd, bijvoorbeeld wat ze ongeveer met die leeftijd nodig gaan hebben of waar die leeftijd bekend om staat. Iemand ideeën?
1 of 2 maanden een spiegeltje, voor het eerste lachje?! Ergens verder in het jaar een boekje over eerste tandjes opschrijven?!
Oja, iets met tandjes! Die kan ik wel bij 8 maanden doen, volgens mij is dat het gemiddelde van de eerste tandjes.
je kunt ook naar de seizoenen kijken waarin ze die leeftijd ongeveer hebben. Althans dat had ik gedaan.. Denk dat ik hetzelfde idee gehad heb dus als met 9 mnd kerst is een kerstbal met mijn eerste kerst ofzo Verder gaan ze rond de 9 mnd zittend spelen en langzaam proberen te kruipen dus met 10mnd een bal waar ze achteraan kunnen kruipen bv ?
Oja, dat is ook een leuk plan! Met kerst zal het kindje waar het om gaat ongeveer 7 maanden zijn en die leeftijd had ik nog niets voor. Kerstballetje met zijn naam erop ofzo, is wel leuk! Met 10 maanden had ik al iets anders, maar misschien kan ik met 9 maanden iets doen wat met kruipen te maken heeft.
Iets voor eerste hapjes met 4 maand, babyroller voor de kruipleeftijd. Iets van een ei met Pasen. Zwembadje voor in de zomer.
Eerste hapjes is met 6 maanden, daar heb ik al iets voor. Ik denk dat een babyroller wat te groot is, het is wel een leuk idee. Ik ga daar nog naar kijken. Pasen is het kind 10 of 11 maanden, en voor die leeftijden heb ik al iets. Voor de zomer zou ik een zwembroekje kunnen kopen!
Ja dat is wel iets waar ik een stukje over kan schrijven (ik wil ook bij iedere leeftijd een stukje schrijven) maar niet echt leuk om een cadeautje in die sfeer te geven .
Er zijn heel veel mensen die met 4 maand beginnen met de hapjes. Hier ook, iom kinderarts en cb. Babyroller hoeft niet groot te zijn, wij hebbene en opblaasbare, was iets van 5/6 euro.
Met 4 maanden een symbolische pinpas ivm de eerste kinderbijslag shoppen! nee even zonder gekheid Met 2 maanden een pak luiers in een grotere maat omdat het al een maatje groter is gegroeid? met 5 mnd een zwemring voor de eerste les babyzwemmen?