melk uit borsten

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Lieke001, 4 aug 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lieke001

Lieke001 Actief lid

12 jul 2008
    273
    0
    0
    Hallo hoop dat iemand hier meer over weet.
    Ik ben een half jaar geleden gestopt met de borstvoeding van mijn dochter, maar nu heb ik sinds een week weer gevoelige borsten en er komt nu ook weer (heel klein beetje) melk uit!! We hebben het deze maand voor het eerst weer zonder bescherming gedaan om binnenkort voor de 2de te gaan. maar zou het nu al raak zijn. Is het een symtoom dat je borst weer melk produceerd? lieke

2. MG2009

MG2009 Niet meer actief

Ik heb 14 mnd BV gegeven en ben nu weer zwanger, maar heb nog geen melk gezien (bijna 4 mnd gestopt). Dus hier is het geen symptoom. Hopelijk bij jou wel!

3. Jeem22

Jeem22 VIP lid

12 nov 2009
    7.203
    0
    0
    Den haag
    Ik heb nog nooit BV gegeven en heb er ook last van...

En ben ook niet zwanger

4. Lieke001

Lieke001 Actief lid

12 jul 2008
    273
    0
    0
    bedankt voor jullie reacties. Maar waar reageren die borsten (melkproductie ) dan op ha ha. Nog meer dames ervaring met plotseling starten van de melk productie?

5. Sahi

Sahi VIP lid

4 apr 2010
    5.186
    0
    0
    Dordrecht
    huh??
    ik denk niet dat het melk is, maar 'gewoon' afscheiding. ook uit dat lichaamsdeel kan afscheiding komen, net als daar beneden.
    heb het zelf nooit gehad trouwens...

6. fokje

fokje Fanatiek lid

14 mei 2007
    3.313
    0
    0
    verzorgende
    friesland
    yep hier 1 door mij komt het hoogstwarschijnlijk door de pil gebruik (gebruik drie fasepil en is een bijwerking hier van)

toen ik inverwachting was had ik lekkende borsten vanaf 18 weken, werd toen wat benauwd dacht weer zwanger te zijn, paar testen gedaan en bleek dus niet zo te zijn

schoonzus heeft erg last van melk uit de borsten bij haar bleek een cyste in de hypofyse te zitten die dit veroorzaakt

Deel Deze Pagina