welke braadpan?

Discussie in 'De lounge' gestart door ejra, 27 aug 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ejra

ejra Bekend lid

3 sep 2014
    946
    3
    0
    NULL
    NULL
    mijn braadpan is dringend aan vervanging toe alleen zie ik zoveel merken voorbij komen dat ik geen idee heb welke ik nou moet kopen.

ik ben op zoek naar een braadpan die lang mee gaat maar niet te breed is i.v.m. een vierpits kookplaat.

welke braadpan raden jullie aan?

2. Juul75

Juul75 VIP lid

8 apr 2010
    12.091
    7.843
    113
    Ik ben dol op mijn Staub. Onverwoestbaar! Een Le Creuset is ook fijn maar ik ben te onvoorzichtig met koude spullen erbij ingooien dus dan gaat het keramiek stuk.

3. ejra

ejra Bekend lid

3 sep 2014
    946
    3
    0
    NULL
    NULL
    de staub is van gietijzer toch? ik vind deze wel erg mooi. fijn om te weten dat deze erg sterk is :D

ik zag trouwens dat le creuset ook gietijzeren braadpannen heeft.

4. Juul75

Juul75 VIP lid

8 apr 2010
    12.091
    7.843
    113
    Maar die van Le Creuset zijn gietijzer met een emaillen binnenkant, dat vind ik weer niet zo fijn. Maar voor welk merk of prijsklasse je ook gaat, zorg dat het een zware gietijzeren pan met dikke bodem wordt. Niets kan zo mooi zachtjes op een vuur of in de oven braden.

5. 78Sandra

78Sandra Fanatiek lid

16 feb 2013
    2.167
    364
    83
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Ik heb een zwarte Le Creuset met witte emaillen binnenkant. 24 cm diameter. Ik zou niet meer zonder kunnen! Geweldige pan!

6. Moppiemuis

Moppiemuis Fanatiek lid

6 okt 2014
    1.996
    232
    63
    Ergens in het midden
    Le creusset, hebben twee maten en ik HOU van mijn pannen!

7. ejra

ejra Bekend lid

3 sep 2014
    946
    3
    0
    NULL
    NULL
    op dit moment denken we aan een staub braadpan. de le creusset vinden we wel mooier maar is ook een stuk duurder helaas.
    en dan twijfelen we ook nog tussen de kleuren mat zwart of rood haha. moeilijk hoor al die keuzes

8. Moli

Moli Niet meer actief

9. tuc

tuc Niet meer actief

Een staub...draadjesvlees wordt nergens lekkerder in

10. Rosao

Rosao VIP lid

3 nov 2007
    12.893
    1.390
    113
    Die heb ik al een hele tijd (in rood/oranje). Doet het erg goed!

11. Teddy26

Teddy26 Niet meer actief

Absoluut de staub!

12. Bubblez

Bubblez Niet meer actief

Ik braad minstens 4 keer in de week vlees. Mijn braadpannen zijn van de ah en 1 van de action. Heb ze al 4 jaar en zijn nog perfect. En goedkoper ;)

13. Casara

Casara Fanatiek lid

20 aug 2014
    2.263
    416
    83
    Ik heb er een van de action. Inmiddels gebruik ik hem al 2.5 jaar (bijna) dagelijks. Perfect!

14. annelie566

annelie566 Niet meer actief

Als je het geld ervoor over hebt le creuset, die van ikea is ook best prima en natuurlijk een stuk goedkoper.

15. Linda86

Linda86 VIP lid

Wij hebben een staub braadpan en een van de ikea, allebei gietijzer en ik vind ze allebei heel fijn! We hebben ze ook echt al lang en ik gebruik ze heel vaak, maar ze zijn nog zo goed als nieuw!

16. jijenikke

jijenikke Niet meer actief

Ik gebruik die van BK ( zwart van buiten blauw van binnen) super fijne pan en in verschillende formaten verkijgbaar!

17. Imensa

Imensa Fanatiek lid

23 okt 2014
    2.463
    18
    38
    Dit idd.

18. AnnaCF

AnnaCF Niet meer actief

19. Teddy26

Teddy26 Niet meer actief

Het klopt dat de staubpannen best prijzig zijn, maar ze gaan denk ik ook een leven lang mee.
    Wij hebben de la cocotte en ik zou mijn draadjesvlees echt niet lekkerder kunnen maken:D

Deel Deze Pagina