Hallo, Ik zit een beetje te neuzen hier op het forum en hoor ineens een "dettol" reclame????? Is dat nieuw? Dus niet zichtbaar, maar met geluid? Of ben ik de enige die dit hoort en heb ik iets geïnstalleerd? Groet!
Tjah ze moeten toch op een of andere manier geld verdienen... beetje jammer dat dat weer zo moet. Rond sint hadden we ook al zon irri verdwaalde reclame van een of ander speelgoedmerk.
Met adblock gelukkig nergens meer last van. Oeps, mag ik vast niet zeggen, maar dan moet ZP maar niet van die irri reclames accepteren.
Dan installeer je een bepaald programma dat anti-reclame is en dan heb je nooit ergens meer last van reclame op een site.
http://www.zwangerschapspagina.nl/over-deze-site/513249-word-hier-echt-sjagie.html ZP gaat dus 'kijken' of ze er iets aan kunnen doen. Zo, en nu allemaal weer braaf verder ZP-en. Hup!
Een programma dat reclames, pop ups en banners blokkeert zodat websites geen inkomsten meer uit jou halen. Je kunt geband worden van diverse fora als men erachter komt dat je dat gebruikt omdat het in strijd is met de forumvoorwaarden Daarom gaat dit topic waarschijnlijk zo dicht/weg.
volgens mij worden ze moe van ons... lol zo kwam het over.. ja punt is duidelijk, nu waffel houden ghehehe