Kruidvat 2voor5

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door xxessiexx, 17 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. xxessiexx

xxessiexx Actief lid

2 jun 2010
    427
    12
    18
    Tegenwoordig zijn ze toch anders van kwaliteit merk ik ook...
    Vroeger had ik nooit vage streepjes of streepjes die op de verkeerde plek stonden, maar de laatste tijd steeds vaker wel.

Nu heb ik vandaag ook weer een test gedaan (gister was NOD)
    En ik vraag me af of deze testen tegenwoordig altijd vage lijntjes geven? Het irriteerd mij dat ik gewoon wel ''iets'' zie.
    Het zal wel negatief zijn, want volgens mij zie alleen ik het :)
    Maar ik wil natuurlijk niets zien als het echt negatief is.
    Het is echt superlicht, maar er verschijnt dus wel iets vaags.
    Meerdere mensen last van?

2. Ior

Ior Niet meer actief

heb je geen foto? Ik heb ze ook gebruikt. En bij mij was negatief ook echt negatief.

3. LuckyMommy

LuckyMommy Fanatiek lid

17 feb 2010
    3.632
    1
    38
    Overdag bij mijn kids, Avonden & weekenden werken
    Kruidvat was bij mij omowit als ik niet zwanger was... mischien even foto?

4. xxessiexx

xxessiexx Actief lid

2 jun 2010
    427
    12
    18
    Ik wil wel een foto plaatsen, maar het is echt superonduidelijk.
    Denk dat het op de foto sowieso niet te zien is.

5. mau

mau Actief lid

2 nov 2008
    397
    0
    0
    Ik had ook elke keer van die twijfel testen, werd er horden dol van, dus bij elke zwangerschap na 3 vage testen een CB digital gedaan, hoppa geen vage streepjes ofzo, klats boem zwanger/ niet zwanger weetje gelijk waar je aan toe bent!

6. xxessiexx

xxessiexx Actief lid

2 jun 2010
    427
    12
    18
    Dat is zo Mau.
    Alleen waar ik daar bang voor ben is dat ik zoals nu bijvoorbeeld een vaag streepje heb dus weinig hcg. Dat ik dan net te weinig hcg heb voor een goede test van CB.
    Of slaat dat nergens op? Ik dacht namelijk dat kruidvat veel gevoeliger was? En CB testen zijn veel duurder natuurlijk vooral als je meerdere keren test haha.

7. Kylie1986

Kylie1986 Niet meer actief

Ben erg benieuwd naar de foto.
    Ik heb nooit vage streepjes gehad, ook niet na afleestijd of zo.
    Je bent nog niet ongi?
    Kv heeft idd minder Hcg nodig dan clearblue.

8. mamabri

mamabri Niet meer actief

Ik heb bij de kruidvat 2v5 nog nooit vals getest. Niet zwanger is bij mij omo wit. Ik heb bij mijn laatste zwangerschap op 8 dpo al positief getest en die was uiteraard heel licht, maar werd elke dag een beetje donkerder. Dus als jij een vage 2e streep ziet, denk ik wel dat je zwanger ben. foto?

9. dewy

dewy Actief lid

4 apr 2012
    289
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bij mij waren de testen van kruitvat ook super licht. De clear blue gaf zelfs aan niet zwanger! Maar zie hier het resultaat ben nu 16 weken zwanger van een tweeling:D

10. Danielle86

Danielle86 Fanatiek lid

13 feb 2012
    2.787
    0
    36
    Noord-Brabant
    Ik heb vanochtend nog met kruidvat getest om te kijken of mijn hcg uit mijn lichaam was: echt geen enkel streepje te bekennen! hoe ik ook kijk, hem in of uit het licht houd:Nergens iets van een verkleuring of iets wat lijkt op een streep!

11. xxessiexx

xxessiexx Actief lid

2 jun 2010
    427
    12
    18
    Nee ben nog niet ongesteld. En op 1 april had ik een positieve ovulatietest, geen grapje :D dus zal die wel de 2e gesprongen zijn.
    Dus vandaag is 15 dagen na eisprong. En de laatste keren was ik ongesteld geworden op 13 en daarna 14 dagen na eisprong.
    Dus ik hoopte eigenlijk dat het niet steeds langer wordt.
    Maar ik heb daar verder geen verstand van dit is pas de 3e ronde dat ik mij daarmee bezig hou van de 9.

Maar gisteren had ik ook al een k2v5 test gedaan en toen meende ik ook al een supervaag lijntje te zien en nu dus weer.

En sorry maar als ik er een foto van maak dan zie ik het echt niet meer haha zo vaag dus.
    Daarom zal het ook wel negatief zijn, maar dat vind ik dus zo irritant daaraan. Dat ik wel een ubervaag lijntje zie gewoon.

Voor de rest heb ik ook veel buik en rugpijn, dus het zal vast niet meer lang duren....

12. xxessiexx

xxessiexx Actief lid

2 jun 2010
    427
    12
    18
    Wauw dat verwacht je dan ook niet zeg! Bijzonder... hoeveel dagen na eisprong was dat?

13. xxessiexx

xxessiexx Actief lid

2 jun 2010
    427
    12
    18
    Tja ik moet ook wel heeeel goed kijken hoor, maar als ik hem wat kantel en beweeg (en ik weet natuurlijk waar de streep moet zitten na 100 keer getest te hebben ofzo) dan zie ik toch wel ''iets''. Maar ja dat wil ik natuurlijk ook wel heel graag....

Nou ja hopelijk wordt al dat wachten maar een keer beloond :D

14. mamabri

mamabri Niet meer actief

meid, 2x een vaag lijntje is echt een positief teken, en buik en rugpijn maar niet ongesteld worden is in mijn geval echt zwanger, en ik heb 3 kindertjes en 2x een mk gehad, dus ik geloof echt wel dat je zwanger bent hoor :) Is alleen geen garantie hoe het verder loopt natuurlijk, maar als je overmorgen nog niet ongesteld bent zou ik er nog een testje tegenaan gooien.

Ook al is je test vaag post hem toch eens even, kijk ik mee :) Ik ben dol en goed in tuurtestjes hahaha

15. dewy

dewy Actief lid

4 apr 2012
    289
    0
    0
    NULL
    NULL
    uhm dat was bij 2 dagen over tijd.

16. JustMe31

JustMe31 Actief lid

12 okt 2011
    183
    0
    0
    regio zuid holland
    Hier ook nooit geen probleem gehad met kv 2v5
    Omo wit toen ik nog niet zwanger was en ben nu zwanger ook getest met deze en gwn normale lijntjes...geen doorlopers geen indrogers

17. Ils80

Ils80 Bekend lid

27 mrt 2012
    560
    0
    0
    Wauw, ze zeggen toch dat je bij tweeling heel veel hcg krijgt, niet dus! Dames, er is hoop voor ons!

18. Sanyi

Sanyi Fanatiek lid

19 mrt 2012
    1.042
    3
    38
    Ik heb ook op 1 april mijn eisprong gehad (ook geen grap 😄). Gisteren test gedaan met vroege test van sensitest. Was negatief :(
    Ik wilde vandaag die van de kruidvat kopen. Ben enorm benieuwd. Heb met vlagen enorm last van mijn borsten (heb ik nooit) alleen sinds vanmorgen wel ongi krampen. Ik hoop zo dat deze niet doorzet.

19. dewy

dewy Actief lid

4 apr 2012
    289
    0
    0
    NULL
    NULL
    Haha zo zie je maar niet altijd dus. Heeft ook zn voordelen:p ik ben ook helemaal niet ziek geweest:D

20. Ils80

Ils80 Bekend lid

27 mrt 2012
    560
    0
    0
    Wat fijn! Geen kwaaltjes verder in zwschap of nu wel?

Deel Deze Pagina