Hoi hoi, Gezien hier mensen bezig zijn met Ovulatie gerelaeerde zaken, heb ik mijn berichtje hier geplaatst. Mocht dit niet goed zijn, ga ik er vanuit dat ik het wel lees Mijn vraag is de volgende; ik ben nu 34 jaar en heb altijd een zeer regelmatige maar hevige menstruatie. Het laatste half jaar zijn er echter een aantal zaken aan het veranderen. Zo varieerd de hevigheid ( in mijn geval is dat goed ) maar de afgelopen 4 maanden heb ik erg veel last van mijn ovulatie. Ik heb een dag heel erg veel pijn in mijn onderbuik ( meestal links, soms over gehele onderbuik) en heb een dag of 2 lichte rode afscheiding. Dit is plots begonnen 4 maanden geleden, eerder nooit gehad. Is iemand hier bekend mee? Groetjes en alvast bedankt Marieke
Ja hoor, ikke...... Stom toevallig ben ik ook 34 en heb precies hetzelfde verhaal als jou. Maar het kan wel eens gebeuren. Mijn cyclus werd ook een paar maanden geleden opeens tot wel 6 dagen langer dan mijn 28 dagen (met heftig bloedverlies) en vorige maand opeens maar 27 dagen met heel weinig bloedverlies. Mijn ovulatie voel ik eigenlijk altijd heel pijnlijk en nu juist afgelopen maand heb ik helemaal compleet niks gemerkt. Het kan wel eens voorkomen, vrouwenlichamen he.........Hoeft niks akeligs te betekenen. Succes met zwanger worden meid!