Dames, Mijn moeder wilden heel graag een psp voor me vader maar het is een hele rel met die dingen want ze zijn nergens meer te krijgen! Alleen op bestelling. Dus ik op marktplaats zoeken vind ik er eentje 12 maanden garantie nieuw in doos 99 euro! Nieuw 170 euro! Dus toen ging ik twijfelen vind hem zelf ook wel leuk alleen nu vind me moeder het lullig van mijn dat ik hem neem! Wat vinden jullie ervan? Moet ik hem gewoon aan me moeder verkopen of gewoon lekker ego doen en zelf houden? Ik vind zo moeilijk! Alvast bedankt!
ik persoonlijk zou de psp aan mijn moeder verkopen.je kan zelf altijd nog achter een andere aan.en zo te lezen kwam jij pas op het idee er ook 1 te willen toen je moeder hem voor je vader wou hebben.
Ten eerste: Wat is een psp? Ten tweede: Jij gaat op marktplaats zoeken voor je vader, zo begrijp ik het tenminste uit je tekst. Dan zou het in mijn ogen, lullig zijn om die psp zelf te willen.
psp= playstation portable En indd....ik zou 'm ook aan m'n moeder gegeven hebben voor m'n vader. Je had dan beter je mond kunnen houden tegen je moeder dat jij hem goedkoop gevonden had...want nu is dat pech hebben. Anders zou het indd heel erg lullig zijn. By the way...ga je de psp wel opghalen? Want een psp voor 99 euro met 12 maanden garantie ruikt in mijn mening naar onraad
In limburg ligt die klaar maar ik hoef het geld pas over te maken als de psp morgen met de koerier gebracht wordt! Dus daar kan natuurlijk niet zoveel onraad aan zitten lijkt mijn. Ik woon bij hun in huis dus ik kan hem moeilijk achter houden.
tjee, moeilijk zeg. weet niet wat ik in jouw geval zou doen. denk dt ik hem zelf zou houden. had hij maar op het idee moeten komen om op internet te zoeken( ben ik nu erg hard...?) maar als je toch bij hun in hyuis woont kan hij er toch gebruik van maken. succes met je beslissing! groetjes susanne
ik zou hem weggeven en dan af en toe gewoon opeisen! Als je hem dan echt leuk vind kun je altijd nog op zoek!
Ik zou een nare streek vinden. Je kunt hem toch voor je vader aanschaffen en verder kijken voor jezelf.
Je zegt het zelf al. Als je hem houdt dan doe je ego, en anders niet. Het is maar net wat jij mensen gunt of niet. En je ging zoeken voor hem.....
ik zou hem geven ik vraag nooooooooit geld aan mijn ouders [-X voor hun zou ik het zelf kopen en geven aan mijn vader
Ik zou hem ook aan mijn vader geven........... Denk dat hij het anders om ook zou hebben gedaan of niet! Zelf houden zou ik er egoistisch vinden
Ik zou zoiets nooit via marktplaats kopen. Electronica kan kapot zijn, misschien doet ie t 9 van de 10x wel, maar t zou frusterend zijn alstie spontaan uitvalt bv midden in n spel. En je kunt er toch zelf ook mee spelen als je hem aan je vader geeft? Je woont nog bij hun in huis, dan is t wel heel makkelijk om hem even te pakken als je vader weg is of geen tijd/zin heeft. Ondertussen kun je verder zoeken voor jezelf.
Zou em zelf nooit via marktplaats kopen, zeker niet voor zo'n prijs. Werk zelf in een speelgoed winkel en die dingen zijn zo moeilijk te krijgen ( behalve de roze dan) dat ze het dubbele ervoor kunnen vragen. Zou het dus zelf niet vertrouwen! En wat je er mee doet, meis dat moet je zelf weten....
heeft die verkoper er geen 2? het is vast "van de vrachtwagen gevallen" (ivm de prijs) 1 voor paps en 1 voor jou