Ik heb hier een paar ovutesten, ik heb nu al 4 dagen positieve testen van het kv, 1 is van savonds 20.00 en alle anderen van smorgens 10.00 ik heb gisteren negatief getest maar vandaag weer 2 x positief dacht eerst dat mijn urine nog te geconcentreerd was, en daarom dacht ik doe ik met 2 uur weer een test maar nee weer positief. Wat zou dit kunnen beteken???? Zijn de kv testen dan toch niet goed? heb de vorige keer deze ook gebruikt en toen kwam er echt helemaal niks hoor. gebruik wel clomid maar daar kan het niet van komen geloof ik zo als het op internet en in de bijsluiter staat. Je hoort wel eens dat sommigen dat ook wel hebben, en dan toch zwanger bleken te zijn, maar ik geloof niet dat het bij mij het geval is. Ik wil mij zelf niet weer blij maken met een dode mus. Maar vroeg mij weleens af of er meer zijn die dit ook gehad hebben en zwanger bleken te zijn o.i.d??? Ik zet ze in mijn Album als het mij lukt Liefs Wilma
ik heb vaker verhalen gehoort over meiden die meerdere male in hun cyclus positief testen met ovu testen. wat het bij jou kan zijn is dat je eitje de eerste keer nog niet gespronken was en nu weer opnieuw een poging doet. een ovu test geeft aan wanneer je etje op het punt staat om te springen maar dat hoeft niet per see te gebeuren dat kan je pas achteraf zien aan je temp. ik hoop voor je dat je snel wat meer duidelijk hebt. temp je ook of niet?
Ik heb voordat ik Clomid gebruikte 5 dagen lang posiitef getest met de KV . Ik dacht nou ik ben zwanger YEAHHH... Kwam ik bij de gyn voor een echo (om te kijken hoe of wat omdat ze zwangerschapstesten negatief bleven). Bleek dat mijn lichaam helemaal zelf geen eitjes produceert... Dus KV testen hebben bij mij VALS getest, en eigenlijk bij heel veel meiden .
Hmmm okey dankjewel babi, Wat balen zeg dat je dacht dat je zwanger was terwijl dit niet zo was En marijee, idd dat zou ook heel goed kunnen. Super bedankt voor je antwoord! en idd toevallig tempte ik mij vanmorgen en ik had 37.5 aan het begin van de week was dit 36.3 denk idd dat ik nu pas mijn ei heb gehad. bedankt voor je antwoord! Liefs Wilma
als je temp zo veel is gestegen dan is indd je eisprong geweest. ik hoop dat jullie goed hebben geklust en je aan het einde van de 2 weken een mooie positieve test in je handen hebt! liefs xx
Ohw wat lief dankjewel Hee maar ik hoop het voor jullie ook hoor, heb je alweer getest trouwens? Ik duim heel hard voor jullie. Liefs Xsie
Het kan natuurlijk zijn dat je je LH-piek net gemist hebt. Bij sommige vrouwen duurt die maar heel kort. Dan moet je natuurlijk net op tijd testen he. Wie weet heb je dus gewoon een eisprong gehad. Zeker omdat je temp flink gestegen is, is de kans wel groot. Ik hoop het in ieder geval voor je!
Dank voor je antwoord super het is voor mij nu een heel stuk duidelijker, ik moet wel zeggen dat de fotos wel een stuk minder duidelijk zijn dan dat ze op tafel liggen in hier haha. Groetjes Wilma
ik heb vanochtend nog gestest.. kijk maar bij het topic "sensitest zwagerschapstest, raar lijntje" waar je gister ook had gereageerd.. staat ook weer foto van vanochtend. weer hetzelfde streepje die ik smiddags en savonds niet krijg.