Hoi, Ik heb nu 2 dagen achtereenvolgens een ovulatietest gedaan van Mat Care. Maar ik twijfel erover! Klopt het dat je bij de teststreep een heel dun donker lijntje zie komen? Ik vraag me nu dus af,moet heel de streep donker zijn,voor als hij positief is. Hij is wel positief,maar er komt een heel donker dun lijntje aan de rechterkant van de balk. Ik vraag me dus af,waarom die balk niet helemaal donker word. Hebben jullie ervaring?
Ik ben erg benieuwd, want ik heb dus al 2 dagen precies hetzelfde als jij, terwijl ik 100% zeker weet dat ik mijn ei niet heb doordat ik ook temperatuur...
Hoi Annie, O nee,dat wil dus zeggen,dat Mat Care niet betrouwbaar is. Bij mij zou het wel kunnen kloppen, want ik had begin van de week veel slijmverlies. Ik heb nog helemaal geen cyclus,omdat ik na mijn bevalling nog niet ongi geworden ben. Dit zou dus de 1e keer worden. Jij heb wel een regelmatige cyclus?
Hoi Marielle, Ik heb één maand ovulatietesten van Mat Care gebruikt voor een cryo poging en ik heb er niets vreemds aan gemerkt... Bij mij begon het met een licht lijntje dat de twee dagen erna donkerder werd tot het zo donker was zoals op de handleiding staat. Ik had ook niet het gevoel dat het een dun lijntje was. Maar goed, na die positieve test ben ik gestopt met testen en aangezien ik nooit echt vruchtbaarslijm zie of een eisprong voel, weet ik niet met zekerheid of het klopte. Hm, niet echt veel nuttige info dus. Succes in ieder geval! Ik hoop dat je je cyclus snel terug hebt!
Helaas is dit ook nog steeds mijn 1e ronde (alleen dan na mijn pilstop) ben nu ruim 3 maanden onderweg... Ik heb ook de testen van Sensitest en Clear Blue geprobeerd, maar ze geven alleen een erg donker lijntje aan waarvan je twijfelt of hij nou nét positief is of nét negatief...en dit al 2 weken lang. Ook voor de zekerheid een zwangerschapstest gedaan, maar die geeft negatief. Mocht mijn ongi komen en ik besluit ooit om nog eens ovulatietesten te gaan gebruiken ga ik de digitale van Clear Blue gebruiken. Daarop moet een lachend gezichtje verschijnen als je ovuleert. Duidelijk dan dat kan denk ik niet
Hoi hoi, Ik heb deze ronde voor het eerst ovutesten van matcare gebruikt (dipsticks). Tweede lijntje (T) was altijd aanwezig maar lichter dan de controle lijn. Op één dag na, toen was de T-streep donkerder en even dik als de C-streep (bij mij op dag 17) Hoop dat het zo duidelijk is voor jullie
ik gebruik ook de mat care ovu testen. Dit is de eerste keer dat ik ze gebruik en de eerste dag was de contolelijn donkerder, maar tijdens mijn eisprong is het nu dat de testlijn veel donkerder is. Ik ben erg tevreden over de mat care. Ik hou ze alleen niet onder mijn urinestraal maar plas in een urinecontainer dan weet ik zeker dat het goed lukt. Groetjes van mij
Ik gebruik ook de testen van matcare en vanmorgen gaf ie positief aan. Vanmiddag is het bevestigd in het ziekenhuis dat test echt correct positief aangaf want heb vanmiddag op de echo 2 eitjes gezien die op springen staan
Op zich allemaal wel positieve reacties. Ik ga er vanuit dat ik dan dinsdag of woensdag de eisprong had en dus te laat hebt getest. Volgende x maar weer proberen.. Maar hebben jullie ook,bij negatieve uitslag zo'n dun streepje aan de rechterkant van de testbalk? groetjes
hallo, ja ik heb dat ook dat dunne lijntje dus ik denk dat het hoort, dat zie je ook als je de bijsluiter goed leest!!! Succes nog Groetjes cindy
Ik heb er ook goede ervaringen mee. Ben er mee zwanger geworden. Had toen alleen maar 1 positieve ovulatietest. Deze maand heb ik 3 dagen achter elkaar echt mega dikke strepen! Snap niet waarom ze nu zo lang positief blijven, iemand een idee hoe dat kan?
Ik herken de beschrijving wel. Ook ik zie, aan het begin van de LH-piek een testlijn met een zogenaamd 'front' (aan een kant donkerder dan aan de andere kant). Als ik de volgende dag dan weer test, dan is ie knal positief en snap ik niet dat ik de dag ervoor zo aan het twijfelen was. Het klopt ook dat op de plek van de teststreep altijd een licht lijntje te zien is. Dit vind ik ook wel fijn, want dan weet ik tenminste zeker dat hij het doet. Ik heb echt enorm goede ervaringen met MatCare en kan ze iedereen aanbevelen.
Tessa, De LH-piek is een curve. Hij komt langzaam op, heeft een piek (die overigens tot 24 uur duurt) en daalt dan weer. Misschien is jouw LH-waarde zo sterk dat je hem ook tijdens het stijgen en dalen positief test.
Ik sluit me aan bij Merah: ook hier de vorige ronde duidelijke positieve tests, maar wel met een (heel) donker dun lijntje aan de buitenkant van de teststreep. De binnenkant van de teststreep was iets lichter. Ik weet zeker dat het positief was want twee dagen later steeg mijn temp en ik bleek ook zwanger (al is het helaas een miskraam geworden maar dat heeft er verder niets mee te maken).
Dit is mijn positieve ovulatietest . http://i36.tinypic.com/2dv02rr.jpg Strepen moeten beide even donker zijn (geen dunne streep erdoor) of de teststreep moet donkerder zijn! Succes !
Hey meiden Ik gebruik ook matcare en ik ben ook heul dik tevreden ermee Heb vandaag weer voor het eerst een positief test naar mijn idee Ik begon al op dag 11 geloof ik Ze staan in me album dus wie kijken wil graag wil wel ff een mening van jullie want positiever dan dit krijg ik niet en deze is een heel stuk donkerder
tijgertje.. Ik zou je best willen helpen, maar heb zelf ook van die testen dat ik twijfel is het nu wel of niet positief..... Heb nu rugpijn.. rekbaar slijm... maar nog niet echt een hele duidelijke ++ test... hij lijkt op die uit je album....
Hoi, Mag ik even aanhaken op dit onderwerp? Zit er ook verschil in de testen? Je kan geloof ik wel 5 verschillende soorten bestellen. Met welke hebben jullie positieve ervaringen? (hmm.. beetje dubbelzinnig ) Ik wil ze graag gauw bestellen. Groetjes!