Ik heb gisteren voor het eerst en ovulatietest gebruikt. De Test streep was lichter dan de Controle streep, dus volgens de bijsluiter is het dan negatief en moet je de volgende dag weer testen. Vandaag rond dezelfde tijd als gisteren (+ ca. hetzelfde gedronken als gisteren) weer een nieuwe test gedaan. Nu is de T streep veel lichter dan die van gisteren!?!? Moet ik dan vandaag toch nog een test doen? of is de eisprong nu voorbij? Alvast bedankt voor je reactie.
haai haai nee dit hoeft niet.... je LH schommelt heel erg.. dus kan ene keer meer zijn dan andere keer. Denk dat je ei nog niet is geweest, dan is je ovu test echt knal positief namelijk gewoon ff doortesten nog
Dank voor je snelle reactie Muis. Is altijd ff wennen zoiets nieuws! Gisteren was de T best duidelijk zichtbaar maar niet zoals de C, dus twijfel, twijfel. Ik doe morgen weer een test. Bedankt.
Graag gedaan hoor ja soms hoor je het wel eens hoor dat je ei hebt , maar test toch licht blijft. maar daarom zou ik juist nog even doortesten! als ze nu tot aan je NOD lichter worden weet je dat je ei wel toen was. Maar ik weet van mij dat ze ook enorm schommelde. dan weer donker dan weer licht, dus ik twijfelde ook altijd of het nou mn ei was. Tot ik een keer een KNAL positieve ovu test had. was toen ook meteen zwanger zal ff kijken of ik foto nog kan vinden... liefs Muis
IMAG0033.jpg picture by green_mickey - Photobucket dit is zonder positieve test... had enormmmmmmmmmm lange cyclus toen maar zie je de schommelingen?
Dank je Muis. Die ene test was idd een knaltest zeg. Ik twijfel toch een beetje over de test van gisteren, aan de andere kant, het zou ook wel sneller zijn dan gedacht (heb een vrij regelmatige cyclus). Ik moet ook gewoon nog even thuis worden in het testen. Het testen is een beetje een soort van laatste strohalm. Hebben een behoorlijke voorgeschiedenis (zie handtekening), dus hoop eigenlijk dat dit ons nu nog een klein beetje kan helpen. Maar afwachten is het enige wat we kunnen doen. Liefs, IS
ja ik zag het, jeetje wat ontzettend naar voor jullie. ik hoop heel erg dat het lukt met de ovulatie testen! bij ons heeft het echt goed geholpen. ik had voor mijn zwangerschap een ontzettende onregelmatige cyclus, dan wer 60 dagen dan weer 80 dan weer 40. nooit ei op kunnen sporen, tot die ene keer, en het was meteen raak, Hopelijk helpt het jullie ook !!!!! welke testen gebruik je? liefs Muis
Het is maar een klein stukje tekst, met er steekt zoveel achter. Ik heb de Kruidvattesten. Heb jij daar ervaring mee?
Jeetje I S, je hebt aan je onderschrift te zien zeker een hele voorgeschiedenis... Hoop dat er toch nog een wonder gebeurt voor je. Ik lees even mee omdat ik eigenlijk met hetzelfde zit. Vorige cyclus ook ovutesten gebruikt, maar allemaal verschillende soorten (had een en ander gekregen). Nu deze maand aan de gang met sensitest dipstick ovutesten en ook de eerste dag een donkerdere test dan de rest van de dagen tot nu toe (4 dagen verder) Ben aan de ene kant ook bang dat ik m'n ei gemist heb, maar dan zou ie wel snel geweest moeten zijn. Dus test nog maar door... ik hou even je topic in de gaten! @Muis26, liggen de testen bij jou op volgorde van dag, waarschijnlijk wel. Klopt het dat je voor die knalpositieve test een behoorlijk lichte test had? Kan niet echt goed zien, maar echt heel geleidelijk oplopen doen ze niet volgens mij? (hoop het, geeft mij ook beetje meer hoop )
Nou mmuisje we testen nog maar ff door. Veel succes en ik hoop dat we snel een andere dan een ovu-test kunnen gaan doen en dat deze dan knal-positief is
Hoi I S, ik las dat je de testen van kruidvat hebt. Veel meiden op dit forum (waaronder ik ook) hebben slechte ervaringen met deze testen. Ze geven heel vaak vals positief en daarbij zijn ze ook nog redelijk prijzig. Volgens mij gebruiken de meesten de ov testen van sensitest. Die kun je online bestellen en zijn ook een stuk goedkoper. Wat rot trouwens dat jullie nog geen beebje hebben Is er een reden dat je zo vaak een miskraam hebt gehad (als ik vragen mag ) Ik hoop in ieder geval dat jullie in 2010 meer geluk hebben! Liefs Margot
Ik heb één maadn die van kruidvat gebruikt, wel positieve testen, niet zwanger. Toen een maand niet (kon toch niet op de juiste dagen klussen...) En deze maand heb ik die van sensitest gebruikt. Moet nog ongi worden (hoop het niet natuurlijk). Ik kreeg niet een knaltest, maar wel zichtbaar wanneer de beste dagen waren. Bij twijfel zou ik gewoon zeggen: neem het zekere voor het onzekere en klus voor de zekerheid. Hoe zijn ze nu? De testen?
@ Margot Dat mag je zeker vragen. Veel lichamelijke- en bloedonderzoeken gehad. Daar is niets uit gekomen. Vanaf de 3e ZW progesteron bolletjes gebruikt en bij de 5e ZW ascal geslikt. Helaas heeft dat ook geen resultaat opgeleverd. Ik ben diabetes, dus onder controle bij een internist. In een algeheel bloedonderzoek kwam naar voren dat mijn schildklierwaarde net iets boven de bovengrens was. Ik vroeg er nog specifiek iets over, maar ik moest mij volgens de internist daar geen zorgen om maken. Toch ben ik e.e.a. op internet gaan opzoeken en uit de verhalen daar blijkt dat ten eerste de bovengrens in Nederland erg hoog is en ten tweede dat je bij een zwangerschap het beste een zo laag mogelijke waarde kan hebben. Met deze info naar de FA gegaan en gevraagd of zij de internist kon overtuigen dat hij mij medicijnen moest voorschrijven. Die heb ik gekregen. Was nog een vervelende tijd om juist ingesteld te raken (internist absoluut niet behulpzaam). Ik ga er niet vanuit dat de schildkliermedicatie een wondermiddel is, maar ik heb er toch ergens een goed gevoel bij. Helaas ben ik van geen één van de 6 IUI's die volgden na de schildkliermedicatie zwanger geworden. Gezien mijn leeftijd is IVF of ICSI niet meer aan de orde, dus ben ik uitbehandeld. Of de schildkliermedicatie helpt . helaas geen idee. Mocht ik toch nog zwanger raken, dan ga ik fraxiparine spuiten. Ben sinds april van dit jaar ook bij een homeophaat. Weet niet precies wat ik daarvan moet denken, maar baadt het niet schaadt het niet. Meiden, bedankt voor de tips over de Kruidvat OVU-testen. Aangezien ik hier heel veel lees dat de ZW-testen van Kruidvat zo goed zijn - die van 2 voor 5 euro - dacht ik dat de OVU-testen ook wel goed zouden zijn. Ik maak deze denk ik wel op. Heb wel een regelmatige cyclus, dus weet ook wel ongeveer wanneer de eisprong is. Temperaturen heeft bij mij geen zin. Zit niet zoveel verschil in de temp.. Liefs en veel succes!
Jeetje, wat een verhaal zeg... Ik vind het echt rot voor jullie Toch de moed niet opgeven hoor! De wonderen zijn de wereld nog niet uit. Ik wist niet dat je vanaf een bepaalde leeftijd niet meer in aanmerking komt voor ivf of icsi. Wat oneerlijk eigenlijk... Je kunt die testen van kv zeker wel gebruiken maar de kans is wel groot dat je meerdere dagen achter elkaar positief test. Succes ermee in ieder geval! Liefs Margot
T-streep vandaag weer donkerder dan gisteren, bijna hetzelfde als de C-streep. Zullen nu toch wel in de buurt zitten
Spannend!! Ik weet nog wel dat als ik mijn ei had, de test echt super donker was. Mss kan ik nog een foto vinden, dan kun je vergelijken Ik zou in ieder geval al om de dag gaan klussen, dan mis je je ei zeker niet!
Bedankt voor je foto Margootje. Zo'n duidelijke T streep heb ik nog niet, maar hij komt wel in de buurt. We klussen idd gewoon regelmatig en dan maar weer hopen. Die 2 wk tot aan je NOD duren altijd zo vreselijk lang vind je niet?