Mijn frustratie kwijt @()$(@&#!!#

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Bonkie, 1 dec 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bonkie

Bonkie Fanatiek lid

30 nov 2009
    2.518
    1
    0
    Make-up & Hair Artist
    Amstelveen
    Ik weet niet meer wat ik moet doen...

Het verhaal ligt namelijk nog veel complexer... Kinderbescherming was al 3x gebeld. Maar in alle gevallen kunnen ze niets doen.
    Dus dit heeft ook geen zin.

De vader zorgt er wel goed voor! Maar liefde maakt blind hé! Vorig jaar waren ze uit elkaar..

De hele familie stond te juichen (De oudste was toen een half jaar en heeft bij ons ingewoond) tot... Ze afgelopen Augustus elkaar in de kroeg tegenkwamen.. een one night stand hadden en ze zwanger raakt.. Toen besloten ze het nog maar een kans te geven..

Wachten tot de vader weer zijn ogen opendoet...

2. Alita

Alita Niet meer actief

pff dat lijkt me erg dat de vader inderdaad het niet inziet!!!

Sorry maar ik vindt dat hij er niet goed zorgt zijn kinderen, als hij bij deze vrouw blijft...maar ik snap wel hoe het gaat.

Tja toch zou ik weer bellen hoor naar de kinderbescherming en vragen wat te doen!!! Waar zijn ze dan voor vraag je je af?
    Een eventuele begleiding of dat ze af en toe checken of wel alles goed gaat met de kinderen..niet?
    Er is toch wel iets wat je kunt doen!!!

3. Bonkie

Bonkie Fanatiek lid

30 nov 2009
    2.518
    1
    0
    Make-up & Hair Artist
    Amstelveen
    Nope, kinderbescherming kan op dit moment echt niets doen....

En ja die vader.. daar was ik al heel lang niet meer fan van.

4. Alita

Alita Niet meer actief

Schandalig eigenlijk dat je wilt helpen maar het kan niet.....

5. Anne1985

Anne1985 Fanatiek lid

17 okt 2007
    1.364
    6
    38
    Jij zegt dat hun vader goed voor ze zorgt, maar ik vind een vader die met zijn kinderen bij zo'n moeder blijft wonen zeker geen goede vader hoor! Liefde maakt blind, maar dat is absoluut geen excuus.

Weet je welke huisarts ze heeft? Als ik jou was zou ik die bellen. Gewoon eerlijk vertellen wat je hebt gezien en hebt meegemaakt. Ook dat de kinderbescherming op dit moment niets doet. Misschien kan hij/zij helpen, en anders kan hij een oog in het zeil houden. Ik vind wel dat je iets moet doen, want wat je over die kinderen verteld snijdt echt door mijn hart :(

Sterkte meid, het zal vast moeilijk voor je zijn!! Zeker dat je zulke woorden naar je hoofd geslingerd krijgt.

6. Bonkie

Bonkie Fanatiek lid

30 nov 2009
    2.518
    1
    0
    Make-up & Hair Artist
    Amstelveen
    Ik weet helaas niet welke huisarts ze hebben.. Ik heb ook niet meer zoveel contact met ze, omdat ik gewoonweg niet kon aanzien wat ze haar kids aandoet...

Ze ligt ook de hele dag in haar nest te ronken en alleen maar op de laptop te msnen en hyven.

Tsja liefde maakt blind, maar op dit moment kan ik gewoon niets doen.. Ik heb het gelukkig wel een plekje kunnen geven, maar als je ze dan tegenkomt schrik je en komt alles weer boven drijven..

7. Lientjelove

Lientjelove Niet meer actief

Zulke mensen verdienen echt geen kinderen.... en die worden dan helaas zwanger van een poep of scheet (voor de duidelijkheid heel makkelijk)!!! Echt verschrikkelijk om te lezen... Hopelijk gaat je zwager zich beseffen dat hij bij dat achterlijke mens weg moet.. want die spoort gewoon niet!! En laat je niets wijs maken door zo iemand.. jij weet wel beter (ze is gewoon jaloers en zou willen dat ze zo als jij was)... succes ermee

8. klingel

klingel VIP lid

15 feb 2008
    16.318
    14
    38
    iets met kunst en michelinsterren..
    import drentherella
    lieve bonkie, wat een vreselijk mens en een nog vreselijkere moeder.
    ik zou echt doordrammen bij de kinderbescherming enz, en voor de rest: contact verbreken.. dit is ook niet goed voor jou.

succes en liefs

9. Alita

Alita Niet meer actief

en de kinderen dan?
    want daar gaat het over, wie zorgt voor hun?

10. klingel

klingel VIP lid

15 feb 2008
    16.318
    14
    38
    iets met kunst en michelinsterren..
    import drentherella
    ik zeg: kinderbescherming erop af sturen of een andere instantie die gefocussed is op probleem/drank/drugs-gezinnen.

het liefst zou je de kindjes ontvoeren, het is waanzin dat zo'n mens moeder kan worden...

(sorry als dat te hard klinkt maar ik ken heel wat mensen die alles geven voor een kind en dan doet dit soort verhalen extra veel pijn)

11. Alita

Alita Niet meer actief

of je nu kinderen hebt of niet het doet net zoveel pijn hoor....maar ik snap wat je bedoeld!!!

Maar ik vindt ook dat je iets moet doen, zou zelf wel iets willen doen nu...moet denken aan die reclame op tv.... :(:(

12. Bonkie

Bonkie Fanatiek lid

30 nov 2009
    2.518
    1
    0
    Make-up & Hair Artist
    Amstelveen
    Ik heb afgesproken het nu even een maand zo te laten.

Zeker omdat hij verliefd is geworden op mijn beste vriendin (een fantastische vrouw) ze hebben ook gezoend, gedate etc. Super leuk, natuurlijk! Alleen zijn vriendin weet nog van niets.

De bedoeling is dat hij bij zijn vriendin weggaat, samen met de kinderen. Zij heeft namelijk nooit kinderen gewild. En als het meezit een relatie en prachtige toekomst met mijn beste vriendin opbouwen.

Ik ben bang dat als ik nu echt iets er tegen ga doen, de kinderen worden afgenomen. En dat betekent dat er ook een kans is dat wij (als familie) ze niet meer gaan zien. Of nog maar heel weinig. En dat gaat ook een stap te ver... Mocht het in Januari niet zijn opgelost. Dan stel ik voor dat we gezamelijk voogdij krijgen.. En dat de kids (tijdelijk) bij ons of mijn schoonouders gaan wonen.

Echt irritant dit!

13. Alita

Alita Niet meer actief

pff dit is een soap!!! Kust met jouw`n beste vriendin maar is zoooo verliefd op die vrouw dat hij niet weggaat...

Ik vindt hem dan ook niet juist handelen nu!! Ik vraag me af wie er naar die kindeen omkijkt bij jullie?!

14. Bonkie

Bonkie Fanatiek lid

30 nov 2009
    2.518
    1
    0
    Make-up & Hair Artist
    Amstelveen
    Vooral mijn schoonouders.

Dat is ... het hele probleem ... het is een soap ...

Feit blijft dat hij verliefd op een anders is ... Feit blijft ook dat hij twijfelt de moeder van zijn kinderen te verlaten ... Feit blijft ook dat de kinderen er onder lijden ...

Moeilijk hé!!! :(

15. Alita

Alita Niet meer actief

pff jeetje meid!!!!
    Ik hoop dat het allemaal goedkomt, ook voor jullie want je voelt mee!!!!

16. Ocean31

Ocean31 Lid

20 jan 2009
    20
    0
    0
    Ik vind het echt erg zielig voor de kinderen......

17. Rammel

Rammel Fanatiek lid

29 nov 2009
    1.518
    0
    0
    Moeder zijn
    Drenthe
    Jeetje, wat een verhaal!!! Wat een arme kids!
    En wat moet jij je ook rot voelen zeg! Wat is dat voor een mens?

18. Bonkie

Bonkie Fanatiek lid

30 nov 2009
    2.518
    1
    0
    Make-up & Hair Artist
    Amstelveen
    Eeehh..

GESTOORD!!

19. liane

liane Fanatiek lid

12 nov 2008
    3.349
    0
    36
    Vrouw
    ik hoop voor je dat hij weg gaat bij deze vrouw, ik weet namelijk ook heel goed dat de kinderbescherming en jeugdzorg NIKS doet, helaas :(

20. Blauw78

Blauw78 Actief lid

30 apr 2009
    254
    0
    0
    Noord-Holland
    ...

Deel Deze Pagina