Wie mag morgen ook testen en wat voor een eventuele kwaaltjes heb je? Kunnen we elkaar gek maken hahahaha...nee hoor ik vindt het gewoon leuk!! *Ik heb vorige week een dag krampen gehad, innesteling? *Sinds 2 dagen komen en gaan de krampen, tenminste zoiets als krampen dan *Iets last van mijn borsten maar niet zoveel *Gister en vandaag de hele dag aandrang om te plassen en ook meer plassen *Mijn hoofd voelt aan alsof ik gister gezopen heb haha... *Moe Ik ben benieuwd wat morgen de test al zeggen, ik hoop natuurlijk positief. Maar mocht het nog niet zo zijn gan we vrolijk door naar de volgende ronde!!!!!
haha die cindy.. Knap hoor dat je het echt volhoud tot morgen.. Ik heb vandaag geen test gedaan, wil wachten tot morgen.. Heb hetzelfde als jou, heb al 2 dagen last van buikkrampen.. Dacht echt dat de ongi door zou zetten.. Slaap al 2 dagen met een warme kruik, heb vooral het savonds die krampen.. Welke test ga je morgen gebruiken?? Ik duim voor je!!! Succes..
Ik hoop het erg voor je! Ik volg je mee hoor Ben erg benieuwd! Zelf heb ik al 1,5 week klachten maar ik moet nog een aantal dagen wachten voordat ik kan testen, denk eigenlijk dat de rode duivels zullen komen..... Succes!
He Amigo!!!! Ik ga de kruidvat 2 voor 5 euro gebruiken, en jij? Ja dan zijn de krampen er weer maar ze zijn ook weer zo weg!! Net best erge steken aan mijn linkerkant...pfff nog een nachtje slapen... Had jij mijn pb gekregen?
hee , toevallig ik slaap ook al 2 dagen met een kruik ! zown krampen .. en kei pijn aan mn boobies sinds vandaag ... morgen op mn verjaardag testen !! whoehoeii ben zo benieuwd.. en ik duim natuurlijk ook voor diegene die morgen ook testen ! laten we hopen op een roze 28 november !
Ik sluit me ook even bij jullie aan -misselijk bij vlagen, vanmorgen overgegeven -buikkrampen (echt niet leuk meer) -zere borsten (ook echt niet leuk meer) Spannend hoor. heb 2 dagen geleden negatief getest, gisteren werd de hele test roze, dus dat schiet ook niet op. Nu zijn ze dus op
Ik ga denk dat ik nieuwe halen zodra mijn peuter wakker is. Het regende zo hard vanmorgen, en ik moet lopend, kon hem dat niet aandoen. Ben alleen bang dat als ik vanmiddag nieuwe heb gehaald dat ik me dan niet kan bedwingen.
welke ga je halen agnes? Ik gebruik die van de kruidvat 2 voor 5 euro!!! Je kunt het beste s`morgens testen maar inderdaad als je al overtijd bent maakt dat niks uit volgens mij!!
ik heb ze ook in de kast liggen 2 voor 5 euri ! pfff hoop t zooooo !!! anders maar 5 maandjes wachten ..
Wat spannend meiden!!! Ik mag ook bijna, maar denk dat het niks wordt, had gisteravond wat bruinverlies (heeel licht maar toch) @Lydia1986: Ik ben ook morgen jarig ! Ik duim voor een mooi verjaardagscadeau voor ons beide!
Oeh Lydia dus voor jou is het wel heeeel erg spannend!!! Nou ik hoop dan dat het raak is bij jou!!! @Yasmines..oeh nu maar hopen dat het niet doorzet!!!