Hoi , aangezien ik medische opgevolgd (geen schildklieren en meerdere miskramen )wordt laat ik ook dan bij die bloedafnames hcg bepalen. Nu stop op 3/05 mijn hcg op 285 en vandaag 1 week later op 6.800 Hoe was dat bij jullie want als ik deze waarden ingeef op zo'n sites kom ik verdubbeling tegen van om de 36 uur ipv.2-3 dagen Begin zelfs ook al is dat een mogelijkheid mede de jongste een toevallige twin was te denken dat het er misschien 2 kunnen zijn? Dinsdag heb ik sowieso een 1e echo om 8 uur s'morgens
Ik had een waarde van 294. Daarna hebben ze het nooit nog gecontroleerd. Dus weet niet hoe sterk het verdubbelde. Maar heb wel een clear blue test gedaan om het wat te checken. De eerste keer dat ik testte stond er 1-2 weken. Na een week testte ik opnieuw en gaf hij 3+ aan...
Ik zat met ongeveer 6 week op 24.000..... Was er echt maar een. testte toen een week voor NOD (weet ik achteraf) al positief. Zegt dus niet alles. Je hebt een mooie stijging en eigenlijk geen reden nog langer te laten controleren. Straks gewoon een mooie echo!!