Wij hebben zelf een gedicht gemaakt is wel nog vroeg maar goed... maar wil even jullie mening hebben over wat jullie ervan vinden Een klein mensje, Was mamas en papas groot wensje. Toen het eindelijk zo ver was, Gaf de tijd ineens gas. 9 maand warm in mamas buik, Ben ik er op ..... eindelijk uit. Schreeuwend wil ik jullie laten weten, Dat ik ......... zal gaan heten. Ik weeg gram en ben cm klein, En vind het fijn, Om eindelijk bij mama en papa te zijn. Mijn meters zijn ......., Willen jullie een beschuitje komen eten, Laat dit dan even aan papa of mama weten. Telefoon nummer papa: Telefoon nummer mama: Mijn bezoekadres is: Hoor graag jullie mening!
Leuk hoor..zeer creatief! Persoonlijk hou ik niet zo van het verkleinwoord wensje...Maar ja anders is het zo moeilijk rijmen he!
Ik vind het bovenste niet mooi klinken maar de rest vind ik heel erg mooi! Ik zou zelf de bovenste 2 veranderen
ja dat vond ik dus ook! ga vandaag er eens mee aan de slag en dan plaats ik het zodra het veranderd is!
Kan je toch even vragen of zelf een meetlint pakken? Ik zou dat bovenste stuk anders doen bv. Een mini-mens, was onze grootste wens!
Ik ben eruit! Aan de linkerkant van het kaartje komt dit Korte beentjes, mini teentjes Lachend mondje, pamperkontje Welkom lieve ukkepuk Je bent ons eerste meesterstuk en dan aan de rechterkant dit 9 maand warm in mamas buik, Ben ik er op ..... eindelijk uit. Hierbij wil ik jullie laten weten, Dat ik ......... zal gaan heten. Ik weeg gram en ben cm klein, En vind het fijn, Om eindelijk bij mama en papa te zijn. Mijn meters zijn ......., Willen jullie een beschuitje komen eten, Laat dit dan even aan papa of mama weten. Telefoon nummer papa: Telefoon nummer mama: Mijn bezoekadres is: en wat vinden jullie ervan?
hi dimmel! uhm, dat gedichtje links vind ik (in zijn genre) leuk, alleen anders qua sfeer. ik denk niet zelf geschreven? het gedichtje rechts is lief, alleen zou ik zeggen '9 maanden' ipv '9 maand', en 'buik' en 'uit' rijmt niet. maar ja ik ben dan ook een neerlandica daar moet je je nix van aantrekken verder zou ik 'laat dit even aan papa of mama weten' veranderen in 'laat dit even aan ons weten' omdat dat beter qua lengte en ritme past. maar nogmaals, ik ben nogal een mieren*$%$&er als het op taal aan komt! trouwens, de suggestie van vlinder vind ik ook leuk: mini mens, grootste wens!
hoi links hadden we het zelfde gedicht als jij schreef. Links hebben we het volgende geschreven: Ik wilde even laten weten hoe ik ben gaan heten Jade Michelle geboorte datum gewicht en lengte(zelf gemete) Als jullie vingertjes en teentjes willen tellen, zou u dan zo vriendelijk wilen zijn om het aan mijn mama en papa te vertellen
@tanna dat had ik op mijn geboorte kaartje @klingel nee dat heb ik op internet gevonden en we vinden het super leuk eerlijk gezegd. dit is maar een voorbeeld we moeten het nog altijd veranderen.