Hallo ben ik zwanger of niet Ik heb in de maand november een eisprong gehad op de 15e dag Wel ongesteld geweest wel minder maar nog niets raars of zo Maar van af november heb ik al zon raar gevoel een gevoel wat ik niet van mij af kan zetten Zo zeker dat ik zwanger ben en het is eigenlijk gebaseerd op niets nu doe ik ook deze maand ovolatietesten en ik temperatuurde al wel eerder maar deze maand geen eispong geen posi ovulatietests en geen verhoging in mijn temp mijn temp is wel weer naar beneden gegaan naar mijn ongi zwangerschapstest vanmorgen een licht streepje ik twijfelde dus nog maar een test geen streepje ik naar de apotheek om nog een test op te halen en die oude meegenomen Voor een bevestiging van iemand daar die vrouw zegt ook positief net nog maar even één gedaan weer negatief wat denken jullie hier van Ik word hier echt wanhopig van [-o< Groetjes daisy
Als je vanmorgen een licht streepje had binnen de tijd dat je de test moet aflezen dan zou je idd zwanger zijn. Heb je de andere tests gedaan met je ochtendurine of met andere? Test morgenochtend nog een keer zou ik zeggen en succes!
En die was negatief, en die positief was, was ook van de apotheek? Ik denk idd wat judith zegt dat dat klopt, ik zou morgen ochtend nog een keer testen dan wat er dan uitkomt lijkt mij de uitslag dan.
Nou dan zou ik wachten tot morgenochtend meid, dan heb je zekerheid, succes met wachten! Laat je wat horen morgenvroeg?
dat is het enige wat ik mij kan bedenken waarom ik anders geen eispong heb is ook het enige wat ik anders heb gedaan andere iedeen zijn welkom