Hallo iedereen Heb een vraagje en hopelijk kan iemand me helpen. Sinds ik wakker ben 30 minuten heb ik zo af en toe van soort steken in mn buik die komen en gaan. Vanmorgen begon het met ongi kramp en flinke steken en nu blijven alleen de steken over die komen en gaan en het is niet echt hevig moet k zeggen. Kan iemand me vertellen wat dit is?
Ik vermoed voorweeen even lekker in bad of onder de warme douche en kijken of het zakt als het zakt is er niets aan de hand als het erger wordt zouden het echte weeen kunnen zijn.. Succs!
Ik heb gister ook steken gehad en een druk onderin. Geen steken in de buik, maar onderin de vagina en schaambeen. Ik denk dat het indaling is. Misschien heb je dat ook? Anders moet je even bellen met de vk misschien dat ze meer weten.
Hoi, ik had het ook gister vanaf het moment dat ik wakker was, 's avonds werd het veel erger en er begon regelmaat in te zitten, heb toen even de VK gebeld en die vertelde mij dat het voorweeen zijn, maar dat het wel door kan gaan zetten. Ik hoop niet dat ik elke dag voorweeen hebt tot de bevalling, want het is niet echt prettig.