Hallo iedereen! Misschien hebben jullie mijn verhaal op het forum (eerste symptomen) een beetje gevolgd. Daar stond in dat ik zoveel klachten had, maar goed ik was 8 Oktober pas met de pil gestopt, dus het kon ook het ontpillen zijn. Ik hield zoveel symptomen, dus heb ik toch maar even getest (15 min. geleden). En ik ben hartstikke ZWANGER!!!. Het spijt me voor diegenen die al maaaaanden bezig zijn om zwanger te worden.... Dat vind ik heel erg voor iedereen. En het is misschien niet helemaal eerlijk dat ik (en ook sommige anderen) dan wel zo snel (in de eerste ronde na het stoppen met de pil) zwanger mag zijn. Maar ik ben er natuurlijk hartstikke blij mee! Ik sta nog helemaal te trillen! Er giert echt van alles door mijn hoofd. (Er komt een moment dat je het mensen gaat vertellen, en hoe doe je dat......) Jammer genoeg is mijn vriend nu aan het werk (tot 5 uur) en moet ik straks ook werken, tot half 11 vanavond. Dus ik kan het hem niet eerder vertellen..... Groetjes Miep
Gefeliciteerd! Lief dat je e rook f fbij stilstaat dat het niet zo vanzelfsprekend is voor iedereen zo'n snelle zwangerschap! Geniete rvan!
heey wat fijn dat je zo snel zwanger bent! gefeliciteerd. ik vind het super van je dat je in je vreugde nog stil staat bij degene die niet direct zwanger zijn! ( reken mijzelf hier niet onder hoor zijn net pas begonnen.....) fijne zwangerschap liefs triez
GEFELICITEERD, Ik heb je verhaal bij symptomen gelezen, wat fijn dat het toch zo blijkt te zijn. Ik ben ook een van de gelukkigen die meteen na de pil zwanger werd. Dus na twee weken al bevrucht. Het zal nog wel even wennen zijn de eerste weken, tenminste dat had ik wel. Zo snel had ik dus ook niet verwacht. Geniet ervan,
Gefeliciteerd met ja zwangerscap, en geniet er maar van. Voor de vrouwen die er lang over doen net als ik komt onze tijd echt nog wel. Liefs Jolie
Bedankt voor jullie lieve reacties. Inderdaad is het nog heel erg wennen. Eigenlijk hebben we pas anderhalve maand besloten dat we wilden proberen zwanger te worden. Je gaat er dan eigenlijk niet van uit (al weet je dat het wel kan) dat je meteen zwanger raakt. Dat is wel gebeurd en daarom moet ik er nog heel erg aan wennen. Ik moet nog even omschakelen. Ik ben wel blij dat ik toch een test heb gedaan omdat ik nu al mijn symptomen die ik had een plekje kan geven. Die symptomen hadden er inderdaad mee te maken dat ik al zwanger was en ze kwamen dus niet van het ontpillen. Was het maar 22:45 uur.... Dan kan ik het mijn vriend vertellen.
Wow... wat snel hé... Gefeliciteerd hoor. Ik ben vrijdag te weten gekomen dat ik zwanger ben en dat in de tweede ronde. Dat vind ik ook al supersnel en ik kan het ook nog altijd niet geloven. Ik heb er ook heel veel respect voor dat sommigen onder jullie er langer over doen en ik strooi iedereen heel veel zwangerschapshormoontjes toe... strooi... strooi... Liefs, Vicky
Vicky, jij ook gefeliciteerd natuurlijk! Volgens de test had ik heeeeel veel zwangerschapshormonen want het streepje was heeeel erg duidelijk te zien. Dus ik zal ook wat hormonen rond strooien: STROOI STROOI STROOI STROOI
Ik heb trouwens een keer gelezen dat als je de test wilt bewaren (waar dus op staat dat je zwanger bent) je er blanke nagellak op moet smeren. Dat heb ik dus gedaan en tot nu toe is hij nog steeds duidelijk af te lezen. Kan mijn vriend het vanavond ook met eigen ogen zien. Groetjes Miep
Hartstikke bedankt allemaal! Ennuh, Elma, we zijn precies evenver, toevallig! Wat moet ik nu gaan doen? Wanneer moet ik gaan bellen en wie moet ik bellen? De huisarts? Please niet, vind het een vreselijk rare vent waar ik niks mee kan. Wie moet ik dan bellen? De verloskundige? Hoe kom ik er achter waar die zit en welke ik moet hebben? (Woon in een klein dorpje.) Groetjes Miep
Hey meid, gefeliciteerd, wat zal je blij zijn! Lief dat je ook nog aan de anderen denkt, ik zit in ronde 3 en ik ben bang dat ik voorlopig nog niet aan de beurt zal zijn...maar voor jou vin ik het super! Lekker genieten! \/ Liefs, Borsatofan