Hoi Loltsje, Ik kom uit dezelfde provincie en woon ook in een klein dorpje. Je hoeft niet naar de huisartsdenk ik. ook in Friesland worden bevallingen vrijwel niet meer door de huisart gedaan maar door de verloskundige. Als het goed is, zit er eentje bij je in de buurt. Daar moet je een afspraak mee maken voor de intake. Dat doen ze vaak tussen de 8 en 10 weken. Dan krijg je meteen een verwijsbrief voor een termijnecho tussen week 10 en 12. Mocht je dan naar het MCL moeten, mijd Batterink. dat is een botte boer. Ga als het kan voor Wilbers. Die luistert ook naar je vragen. Mocht je nog vragen over het hoge noorden hebben, een pb-tje kan natuurlijk altijd. Enneh, gefeliciteerd groetjes Femke
Gefeliciteerd meis! En idd super lief dat je ook aan mensen denkt die al langer bezig zijn (waar ik ook bij hoor... ) Ik ben allang blij dat jullie die ellende bespaard blijft! Geniet maar lekker, geluksvogel
Hoi meissie, Ik heb alleen de HA even gebeld om te vertellen dat ik zwanger ben. De ass. feliciteerde me en vroeg of ik vragen had. Dat was het... Je kan gewoon een verloskundige in de buurt bellen. Misschien weet iemand uit je omgeving een goede en anders even googlen. Succes!