Ik waardeer het dagelijks dat mijn man: - Net zoveel in het huishouden doet als ik (en soms nog wel meer) - Net zoveel zich met ons zoontje bezighoudt als ik (incl. luiers verschonen en er 's nachts uitgaan als ie weer eens last heeft van een doorkomend tandje of zo) - Lekker kan koken - Mij helemaal begrijpt/aanvoelt als ik een baaldag heb en dan zijn best doet om mij weer goed te laten voelen - Heel veel geduld heeft - Kan omgaan met mijn tekortkomingen - Ervoor zorgt dat ik helemaal mezelf kan zijn - Heel goed gevallen is bij mijn ouders (gaat er ook wel eens zonder mij heen) - Ook erg goed in de smaak valt bij mijn vrienden (en ook zonder mij wordt uitgenodigd) - Eerlijk is - Trouw is (hoewel ik dat eigenlijk als vanzelfsprekend zie... dat is het schijnbaar niet, gezien sommige dingen die ik hier lees...) - Lief en zorgzaam is - Sterk, maar ook slim is! - Handig is - Mij aan het lachen kan maken - Geen metroman, maar een echte vent is - Desondanks niet in een zielig hoopje verandert als hij ziek is - En bovenop dat alles ook nog eens een lekker ding is
ik waardeer en hou van mijn man omdat: Hij de liefste op de wereld is Hij van me houd om wie ik ben Hij stapel gek is op al zijn kinderen Hij altijd voor mij klaarstaat Hij mijn wensen boven de zijne stelt Hij alles doet om me gelukkig te maken Hij klaarstaat voor de mensen om hem heem Hij me beschermd als ik bescherming nodig heb Hij mij mezelf laat zijn Hij zoveel werkt en dan ook thuis de handen nog uit de mouwen steekt Hij me nooit ergens toe dwingt en ik kan zo nog wel uren doorgaan, maar mijn man is gewoon mijn alles samen met de kinderen. Schatje ik hou van jou!!!!!!
Fijn topic dit, Ik heb een supervent (op het snurken naar) Stofzuigt elke dag, kookt regelmatig, was bijna altijd af, doet elke avond ons zoontje op bed, is lief voor mij en mijn zoontje, werkt hard en is echt een geweldige vader.
Ik heb een geweldige man !!!!!!!!!!!!!!! en hij is ook een geweldige papa. Kan maar 1 minpunt verzinnen en dat is dat hij snurkt Zou hem nooit meer kwijt willen !
Ik heb die van jullie nog niet gelezen, dus hier mijn oprechte waardering voor mijn man: - dat hij zo geduldig met me is als ik weer eens moe of chagrijnig ben - dat hij me vaak vertelt dat hij me mooi vindt - dat hij is wie hij is - dat hij naar me luistert - dat hij praat! Over echte dingen! - dat hij me nooit kwalijk neemt als ik een langere tijd geen zin heb in seks, maar er wel dubbel van geniet als ik weer wel zin heb - dat hij van me houdt! Dat vooral. Ik zou niet meer zonder hem kunnen. Hij is echt de liefde van mijn leven....
Mijn man is en blijft voor altijd mijn (met de kinderen gedeelde) nummer 1, omdat: - Hij eerlijk is en trouw -Hij dagelijks zijn liefde toont aan mij en de kinderen - Hij helpt waar hij kan - Hij ons op de eerste plaats zet, ook als ik dat eigenlijk niet helemaal verdien - Hij hard werkt - Hij een lieve en betrokken zoon is voor zijn ouders - Hij mooi, stoer, sterk en een doorzetter is - Hij me van de hel in de hemel heeft gebracht
Ik waardeer mijn lieve man omdat: - hij voor brood op de plank zorgt - hij altijd vrolijk is, ook al ben ik dat niet, dan word ik dat wel door hem - hij staat altijd achter me, ook al is hij het niet met me eens - hij zo lief is voor ons zoontje - hij in elk mens wel iets goeds ziet - hij toch mee kijkt naar een serie/soap die hij niks aan vind - hij ongelofelijk veel humor heeft - hij na een volle dag werken me nog steeds helpt met afwassen - hij mee helpt in het huishouden - maar vooral omdat hij hij is en ik zielsveel van hem houd...
Ik waardeer mijn man omdat: - Hij mij ontzettend steunt tijdens mijn studie. - Hij mij ondanks grillige (ont)zwangerschapshormonen toch lief vind. - Hij ondanks veel tegenwerking van de omgeving zijn eigen bedrijf is gestart omdat hij er in geloofde. En het is een daverend succes geworden - Hij altijd in onze relatie is blijven geloven en er voor geknokt heeft toen we het moeilijk hadden. - Hij mij altijd het gevoel geeft dat ik de mooiste vrouw op aarde ben. En natuurlijk nog veel meer!
Ik waardeer mijn liefste vriendje enorm omdat: - Hij toch thuis komt met een bloemetje en chocolade, om te zeggen hoe lief ik wel niet ben - Hij nu fulltime huis-pappa is - Hij onze dochter zo ontzettend veel nieuwe dingen leert - Hij mee helpt in het huishouden - Hij gewoon ontzettend lief is - Hij mij het gevoel geeft dat ik heel belangrijk ben voor hem - Hij mij het gevoel geeft dat ik de liefste vrouw op aarde ben - Hij ontzettend goed kan luisteren en advies kan geven - Hij ontzettend sterk is qua karakter - Hij heerlijk kan koken - Hij voor me klaar staat als ik hem nodig heb - Hij de liefste ouders heeft die je je maar kan wensen - Hij me elke dag verteld hoeveel hij van me houdt - Hij me de ruimte geeft wanneer ik weer eens een ochtendhumeur heb. - Hij is zoals is - Hij mij mijzelf laat zijn - Hij mij altijd de ruimte geeft om te doen wat ik wil - Hij met zoveel dingen instemt - Hij mij altijd een schouders geeft om op uit te huilen - Hij mij altijd weer aan het lachen krijgt - Hij de meeste geweldige pappa is van de hele wereld - En omdat hij de knapte is!!!!
Leuk topic Ik houd van mijn man omdat: Hij van me houd om wie ik ben. Mij begrijpt en achter mij staat. Hij vertelt dat ik mooi, lief en lekker ben. Heel lief was tijdens alle vruchtbaarheidsbehandelingen ( zzelfs als ik niet te genieten was) Hij zich zo verheugt op ons toekomstig adoptiekindje. Hij zit er vol van. Nu lijkt dit normaal maar hij is geen prater en deelde nooit zijn gevoelens maar nu wel. Hij mij steeds vertelt dat ik de liefde van zijn leven ben. Hij die van mij natuurlijk. Ik wil hem nooit kwijt ondanks dat hij niets in de huisouding doet. Nou als dat geen liefde is dan weet ik het niet meer, lol.
Ik waardeer mijn vriend omdat hij van een losgeslagen vrijgezellenleven gekozen heeft voor mij met al 2 kinderen! Van elke week helemaal los in de kroeg, koos hij voor een leven in een gezin. Van een vrouwenverslinder maakte hij zichzelf een trouwe loyale partner. Ik waardeer hem omdat als hij naar mijn kinderen kijkt hij glundert. Als Liam s'nachts blijft huilen, hij mij laat liggen en hem troost. Dat hij me elke dag verteld hoe verliefd hij is, en hoe gelukkig wij hem maken. Dat ondanks dat geen 1 van zijn vrienden dit verwacht had hij trots met de kinderen door de stad loopt alsof het zijn kinderen zijn. Ik waardeer zijn geweldige gevoel voor humor. Zijn optimisme over de toekomst. Geen geklaag over beperkingen mbt de kinderen, maar accepteert de situatie en maakt daar iets heerlijks van.
mijn man is ook geweldig lief voor ons... werkt hard zodat we alles kunnen doen en kopen wat we nodig hebben en leuk vinden.... staat altijd voor ons klaar en wij staan op nr 1... als er iets aan de hand is en ik bel hem dan komt hij meteen... hij is een hele lieve papa voor onze meiden en neemt ze ook vaak mee leuke dingen doen... kinderboerderij, zwemmen, de stad in of soms mee naar de zaak... ook staat hij altijd smorgens voor ze op, brengt mijn dochter vaan weg naar de psz... hij wast af als hij thuis is met het eten, helpt mee de kids douchen en in bed leggen, gaat daarna nog stofzuigen en dweilen voor me en het allerliefste wat ik nooit vergeten zal en enorm waardeer is dat hij bij onze beide dochters maandenlang de nachtvoedingen heeft gedaan toen ze net geboren waren!! het is een enorme lieverd, staat altijd voor anderen klaar en is heel positief ingesteld... altijd gezellig met elkaar en ik hou heel veel van hem en mijn dochters.... voel me een hele gelukkige vrouw!
Wat een geweldig topic! Ik ben ook erg blij met mijn man. Hij kan heerlijk koken. Is superlief voor de kinderen. Neemt het zo lief van me over als ik er even niet meer uitkom. Helpt heel veel mee in het huishouden. Laat onze hond heel vaak uit. Hij heeft gewoon alles voor me over en waardeert me om wie ik ben. Ik word soms eens boos op hem en ben behoorlijk ongeduldig, maar andersom kan hij alles van mij hebben. Het is teveel om op te noemen, het is gewoon een schatje en ik hoop dat we nog heel veel jaren samen mogen zijn!!!
- Dat hij echt voor zijn gezin zorgt - Dat ik thuis kan zijn omdat hij zo hard heeft gestudeerd voor ons - hij slim en ook handig is - alles voor ons overheeft - een mega super lieve papa is! - dat hij nu het met mijn gezondheid niet helemaal goed gaat meteen alles overneemt! - dat hij al 10 jaar aan mij zijde staat - dat hij uggs voor me heeft gekocht ik kan uren doorgaan!!
Mijn man is de beste partner en papa ever Hij werkt 1 dag thuis, maar ook de overige dagen schroomt hij niet om dingen opzij te zetten. Zodoende gaat hij vaak mee naar het CB, blijft hij thuis als de kinderen ziek zijn, blijft hij thuis als ik ziek ben, etc. Hij doet evenveel in het huishouden als ik en bekommert zich ook minstens zoveel als ik om de kinderen. En dat allemaal zonder te mopperen. En hij laat aan alles aan me merken dat hij van me houdt en mij waardeert.
Ik waardeer alles van mijn vent. Het mooiste aan hem vind ik dat hij mij kan zijn, en waar mijn exen zeiden dat ze het moeilijk met me hadden (omdat ik niemand toelaat dat heeft heeeeeel veel moeite nodig bij mij) zegt mijn vent elke dag als ik het vraag of als ik mompel dat ik wel erg moeilijk ben soms, dat het leven met mij hemels is en dat hij nooit anders zou willen. Hij is gewoon hij, er is geen andere man op deze hele aardbol die meer mij heeft gekend dan hij!