Van de week lag ik in bed en ik moet er al vaak uit om te plassen ben nu 17,5 week zwanger. En ik ben erg explosief met bewegen in mijn slaap. Mijn vriend zegt wel eens dat hij ervan schrikt hoe hard en snel ik omdraai. Nu deed ik van de week in mijn slaap heel hard en wild omdraaien van mijn linker op mijn rechter zij, en ik werd er zelf wakker van dat deed zeer! Ter hoogte van mijn liezen alsof de kramp erin sprong. Kon een half uur niet meer slapen, en de volgende dag de hele dag spierpijn soort van gehad? Kent iemand dit nu al 2 dagen heel rustig geslapen wel draai ik rustiger valt me op
Ik denk dat het bandenpijn is. Ik heb die steken soms ook 's nachts en soms ook als ik nies of hoest en dat steekt echt behoorlijk. Ze houden een paar seconden aan en dan trekken ze weer weg. Ik denk dat het echt komt doordat je zo 'explosief' omdraait. Naarmate de zwangerschap vordert, zul je dit ook niet meer kunnen..... Het zal geen kwaad kunnen, maar als je vaker pijn krijgt, dan wen je er vanzelf aan om rustiger te draaien.
Dat idee had ik zelf ook wel inderdaad! Ik begin nu echt een buikje te krijgen, en merk nu wel dat ik minder hard omdraai sinds van de week !