Circus Utrecht - act van Sittah enorm slecht!!

Discussie in 'De lounge' gestart door Arevinol, 4 jan 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Arevinol

Arevinol VIP lid

7 okt 2007
    7.759
    3
    0
    mama!
    #1 Arevinol, 4 jan 2013
    Laatst bewerkt: 4 jan 2013
    Ik ben vandaag met mijn dochter naar t kerstwintercircus Louis Knie in Utrecht geweest.
    Op zich leuk hoor en er zaten wel een paar hele mooie/goeie dingen bij. Maar 1 act was wel zó slecht!!

Sittah, de voormalig assistente van Hans Klok, had haar eigen illusionistenact. Nouuuu, ik dacht op een gegeven moment dat het een grap was ofzo! Je zag gewoon de dikke dubbele bodems, dichte kisten kwamen binnen, waar je niet echt in kon kijken. Zij ging er in, er kwam iemand anders uit (goh, waar zou die nou vandaan komen?!) En hij reed dicht weer weg.. Nieuwe glazen kist met enorme bodem eronder kwam ervoor terug.
    En als laatste was er een act, waar ze werd vast geketend aan een muur met spijlen. Doek ging ervoor, maar je kon door het wapperende gordijn de voeten zien. Vervolgens zie je die spijlen weggeschoven worden, haar voeten gaan weg, andersmans voeten komen ervoor in de plaats en de spijlen worden weer terug geschoven. Abracadabra, hoe kan dat nou..
    (Beetje moeilijk te volgen misschien als je t niet gezien hebt).

Was benieuwd of iemand anders er is geweest die t ook heeft gezien?? Of juist niet (andere positie in de zaal)..
    Snap dat t met een circus, waar mensen helemaal rondom zitten, lastiger is. Maar ja, doe t goed of doe t niet toch?!! Of is het echt als grap bedoeld..?

2. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    hahaha

3. Micchan

Micchan VIP lid

24 jan 2012
    22.458
    2.259
    113
    Vrouw
    Wenen
    Ik moet er stiekem heel erg om lachen, klinkt inderdaad verschrikkelijk slecht zeg..

4. Mango26

Mango26 Fanatiek lid

10 aug 2010
    4.220
    62
    48
    around the corner
    Jeetje, dat klinkt wel heel kneuzig... ;)

Had je dochter iets in de gaten? (geen idee hoe oud ze is, sorry...)

5. Arevinol

Arevinol VIP lid

7 okt 2007
    7.759
    3
    0
    mama!
    Haha, nee mijn dochter niet hoor, als ze t al begreep. Die is bijna 4.
    Maar de mensen om me heen wel. Ik hoorde ze iig lachen bij dat laatste stukje met die verwisselde voeten. Ik was zelf vooral met stomheid geslagen!

6. Karinnetje82

Karinnetje82 Bekend lid

9 jan 2008
    537
    0
    0
    Ik ben er gisteren geweest en inderdaad de act van Sittah was toen ook erg slecht. Wij zaten vlak naast de ingang waar alle acts naar binnen kwamen zeg maar en daar zagen we doordat de wind het laken iets opzij blies hoe de truc in elkaar zat. Beetje jammer maar mijn zoontje had het niet door, die heeft alleen maar de hele tijd met open mond zitten kijken naar alles en die is normaal niet zo rustig dus dat zegt wel wat over hoe gaaf hij het vond:).

7. Arevinol

Arevinol VIP lid

7 okt 2007
    7.759
    3
    0
    mama!
    Mijn dochter was er tegen t einde wel behoorlijk klaar mee. Vooral die act die steeds tussendoor kwam, vond ze helemaal niets! De laatste van hun begon ze te gillen dat ze naar huis wilde.. Was ook wel erg hard geluid en die man schreeuwde steeds zo, denk dat ze daar niet zo goed meer tegen kon. Maar heb dr gelukkig nog wel rustig kunnen houden en gezegd dat ze dr vingers in dr oren moest doen. Dat hielp.
    Laatste act met die motoren vond ik persoonlijk heel gaaf! Ben blij dat we die nog wel gezien hebben ;)

8. Karinnetje82

Karinnetje82 Bekend lid

9 jan 2008
    537
    0
    0
    Ja met die act tussendoor waren wij op een gegeven moment ook wel klaar mee idd, dat gangnam style gedoe werd wel erg vervelend op het laatst. Maar die motoren vonden wij ook erg gaaf en vooral mijn zoontje. Ik vond de act met die lakens in de lucht met dat stelletje ook erg mooi!

9. Arevinol

Arevinol VIP lid

7 okt 2007
    7.759
    3
    0
    mama!
    Ja, met die lakens vond ik ook mooi. Knap dat die vrouw die man aan dr armen liet hangen!!
    Dochter vond de kamelen en paarden t leukst, zei ze. Ze is gek op paarden.
    Maar die stieren die ze een rondje lieten rennen vond ik maar niets! Jaiks, vorig jaar hadden ze ook zoiets. Blij dat ik niet vooraan zat!! Doodeng.

Deel Deze Pagina