Mijn grootste ergernis: Plonswc's

Discussie in 'De lounge' gestart door Vogelhuisje, 8 jan 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
?

plons of plateau?

1. plons

2. plateau

Meerdere stemmen zijn toegestaan.
De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.
  1. brownielover

brownielover VIP lid

9 mrt 2009
    8.150
    3.026
    113
    Nederland
    Ja dat doe ik ook! Werkt goed:p haha

2. Lola1982

Lola1982 VIP lid

16 jul 2007
    18.000
    1.841
    113
    Haha, ja wij hebben ook 2 plons wc's. Maar weet je wat pas goor is? Je eigen braaksel terug geplonst krijgen!! Mijn hele zwangerschap geef ik al over en heb er nog geen oplossing voor!!! Yak!!!

3. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    Tafel wc is beter. Juist dat je het kantoor zien is goed. De kleur, substantie en grootte zegt veel over je gezondheid.

Daar niet van, stomme plons wc......Heb er ook gewoon een hekel aan.

Hihi

4. Knapie

Knapie Fanatiek lid

5 nov 2013
    1.524
    0
    0
    Haha nounou, ik veeg me altijd netjes af hoor dus zo erg stinkt mijn onderwerk niet :p

5. Blemma

Blemma Fanatiek lid

11 mrt 2013
    2.472
    16
    38
    Vrouw
    Verpleegkundige in de wijk
    Bedankt dames dat jullie mij aan het lachen gemaakt hebben :D

6. Silverwings

Silverwings Fanatiek lid

18 feb 2014
    2.751
    918
    113
    Haha! Oooow ik moet ophouden met visualiseren..

Plonswc's zijn drama, maar van die kletterpotten vind ik ook verschrikkelijk, dan klinkt het net alsof ik het glazuur van de pot pies en dan wil het niet meer ;)

7. mel78

mel78 VIP lid

12 feb 2008
    8.320
    242
    63
    Onze buren hebben zo'n plonsen, die hoor je zelfs 's nachts plassen haha. Wij hebben er om die reden geen :)

8. Dweeb

Dweeb Niet meer actief

Helemaal mee eens. Ik vind die plonstoiletten ook echt verschrikkelijk. Gelukkig hebben wij dan thuis ook een vlakspoel :)

9. misa

misa Niet meer actief

Ja herkenbaar! Vieze dingen! Maar de plateau wc's zijn blijkbaar in de rest van de wereld erg bijzonder en opvallend....?? In ieder geval zeker hier in de toekomst..

Wat jij doet, doet ik ook: net voordat ie dreigt te lanceren (neer storten), een stuk toilet papier in de wc gooien....... Ik zie geen andere optie...!

En ja, naast alle massamoord, pedofilie, zelfmoord, ongelukken, oorlogen, hongersnood en al het andere, mag je toch heus wel eens klagen over de luxe 1e wereld problemen. Nu vinden we de luxe waarvoor we betalen en die niet werkt erg om over te klagen, maar straks vinden we het normaal dat de zoveelste oorlog gaande is (oke, misschien een beetje overdreven, maar jullie snappen mn punt vast!) ;)

Dus ja ik hou ook niet van die plons wc's!

10. Liekje81

Liekje81 VIP lid

6 sep 2013
    20.157
    23.238
    113
    doktersassistente
    Zevenhoven
    Ik lig in een deuk hier! Wij ook zo'n plonswc, helemaal als ik bang ben dat iemand me kan horen, gaat alles gelijk op slot daar beneden lijkt het wel! Ik hang een beetje naar voren, zodat het op de schuine kant ploft, ipv meteen in de pot. :D Vind het zonde van papier om telkens erin te leggen. :)

11. Amaranthas

Amaranthas Fanatiek lid

29 nov 2013
    3.534
    3.869
    113
    Manlief komt uit belgië en vind het maar helemaal niks dat hij hier "op een plateautje moet kakke" haha

12. Booey

Booey VIP lid

6 dec 2006
    5.663
    0
    36
    Radiator Springs
    ? Waah?!? Kantoor?

:D

13. Tweedeopkomst

Tweedeopkomst Niet meer actief

Heb je liever een plateau? (Met ingebouwde weegschaal? Hahaha)

Misschien een andere houding aannemen dat het dan minder plonst? *pas op, kans op remsporen*
    Hahaha

14. Booey

Booey VIP lid

6 dec 2006
    5.663
    0
    36
    Radiator Springs
  15. Vogelhuisje

Vogelhuisje Bekend lid

2 apr 2014
    879
    1
    18
    Wauw die had ik nog nooit gehoord slim idee!! Nu maar hopen dat ik het snel uit kan proberen ;) lijk wel 6 maanden zwanger ipv 3!!!

16. TempusFugit

TempusFugit Niet meer actief

Oh dat zou mijn man wel willen, denk ik :)

17. carriebradshaw

carriebradshaw Actief lid

1 jul 2014
    147
    0
    0
    Copywriter
    Vlaams-Brabant
    Ik ben ook Belg en sluit me daar helemaal bij aan :D
    In Duitsland waar we jaaaaren op vakantie gingen met het gezin heb je ook allemaal van die plateauwc's. Zo gek dat ik dat altijd vond. Nog steeds eigenlijk. Het is vast een gewoonte maar het ligt toch er 'in your face' te liggen dan he. :)

18. Amaranthas

Amaranthas Fanatiek lid

29 nov 2013
    3.534
    3.869
    113

Alsof ik mijn man hoor praten :D:D

19. mel78

mel78 VIP lid

12 feb 2008
    8.320
    242
    63
    Ik vind dat plateau juist handig. Dochter kan zeer moeilijk poepen, en zo kan goed in de gaten houden wat er "uit komt".

Nadeel is dat manlief gerust een kwartier op de wc zit, en ik weet zeker dat er dan ook wat op dat plateau ligt haha.

20. xbabyxdx

xbabyxdx Niet meer actief

Wc met een tafeltje? :D

Deel Deze Pagina