Haha, ja wij hebben ook 2 plons wc's. Maar weet je wat pas goor is? Je eigen braaksel terug geplonst krijgen!! Mijn hele zwangerschap geef ik al over en heb er nog geen oplossing voor!!! Yak!!!
Tafel wc is beter. Juist dat je het kantoor zien is goed. De kleur, substantie en grootte zegt veel over je gezondheid. Daar niet van, stomme plons wc......Heb er ook gewoon een hekel aan. Hihi
Haha! Oooow ik moet ophouden met visualiseren.. Plonswc's zijn drama, maar van die kletterpotten vind ik ook verschrikkelijk, dan klinkt het net alsof ik het glazuur van de pot pies en dan wil het niet meer
Onze buren hebben zo'n plonsen, die hoor je zelfs 's nachts plassen haha. Wij hebben er om die reden geen
Helemaal mee eens. Ik vind die plonstoiletten ook echt verschrikkelijk. Gelukkig hebben wij dan thuis ook een vlakspoel
Ja herkenbaar! Vieze dingen! Maar de plateau wc's zijn blijkbaar in de rest van de wereld erg bijzonder en opvallend....?? In ieder geval zeker hier in de toekomst.. Wat jij doet, doet ik ook: net voordat ie dreigt te lanceren (neer storten), een stuk toilet papier in de wc gooien....... Ik zie geen andere optie...! En ja, naast alle massamoord, pedofilie, zelfmoord, ongelukken, oorlogen, hongersnood en al het andere, mag je toch heus wel eens klagen over de luxe 1e wereld problemen. Nu vinden we de luxe waarvoor we betalen en die niet werkt erg om over te klagen, maar straks vinden we het normaal dat de zoveelste oorlog gaande is (oke, misschien een beetje overdreven, maar jullie snappen mn punt vast!) Dus ja ik hou ook niet van die plons wc's!
Ik lig in een deuk hier! Wij ook zo'n plonswc, helemaal als ik bang ben dat iemand me kan horen, gaat alles gelijk op slot daar beneden lijkt het wel! Ik hang een beetje naar voren, zodat het op de schuine kant ploft, ipv meteen in de pot. Vind het zonde van papier om telkens erin te leggen.
Manlief komt uit belgië en vind het maar helemaal niks dat hij hier "op een plateautje moet kakke" haha
Heb je liever een plateau? (Met ingebouwde weegschaal? Hahaha) Misschien een andere houding aannemen dat het dan minder plonst? *pas op, kans op remsporen* Hahaha
Wauw die had ik nog nooit gehoord slim idee!! Nu maar hopen dat ik het snel uit kan proberen lijk wel 6 maanden zwanger ipv 3!!!
Ik ben ook Belg en sluit me daar helemaal bij aan In Duitsland waar we jaaaaren op vakantie gingen met het gezin heb je ook allemaal van die plateauwc's. Zo gek dat ik dat altijd vond. Nog steeds eigenlijk. Het is vast een gewoonte maar het ligt toch er 'in your face' te liggen dan he.
Ik vind dat plateau juist handig. Dochter kan zeer moeilijk poepen, en zo kan goed in de gaten houden wat er "uit komt". Nadeel is dat manlief gerust een kwartier op de wc zit, en ik weet zeker dat er dan ook wat op dat plateau ligt haha.