Herken het helemaal. Amerikaanse WC's zijn nog veel erger, daar zit je gewoon boven een soort teil water waarin alles bij wijze van spreke na aankomst rondzwemt.
Chloor hoort in geen enkele WC, tast het glazuur aan waardoor je meer bacteriegroei krijgt. Urinekringen voorkom je door gewoon elke dag even je WC te borstelen en door gewoon wekelijks schoon te maken.
Ook hier wordt er wat afplonst. Even een stukje wc-papier erin. Soms overvalt de bruine rakker mij en ben ik te laat. Vooral smerig als je net geplast hebt en je nog niet hebt doorgetrokken. Juk!
En soms lekker wiebelen met je bil boven de pot, want dan kun je letters of figuurtjes maken Of Snake naspelen op niveau 9 wanneer je naar de wok bent geweest etc. (oh lol, wat een onderwerp)
Bedankt voor dit luchtige onderwerp! Heerlijk na alle ellende in de wereld! En ik ben blij met onze plonswc's.... Beter dan dat ik kan terugzien wat ik gefabriceerd heb. En wat betreft je luie darmen. Veel water drinken, kiwi eten en verse jus d'orange drinken en anders op z'n tijd een klysma er in.
Ik heb ook een plons wc helaas, het is echt een ergernis in dit huis haha. Ik los het op door eerst papier in de pot te gooien.
Haha niet gedacht dat het een trending topic zou worden heerlijk echt fff genieten 😊... Oja vezels water fruit eet ik helaas genoeg dus daar ligt het niet aan 😉
Vreselijk! Afschuwelijk. Echt een drama vind ik dat. Een wc-papiertje helpt nog wel eens, zoals al gezegd. Thuis heb ik zo'n pot waarbij het blijft liggen. Dat stinkt wel langer, maaaaar... niet als je gelijk doortrekt en daarna pas gaat vegen!! Tip van een vriendin van mij, toen we het hier een over hadden.
Hier ook. Als je zit te schijten is je hele reet nat. Ik heb er in de loop der jaren mee om kunnen gaan door de voordelen ervan in te zien. 1: je zit niet te vergallen van je eigen lucht omdat je drol meteen wordt verdronken. 2: je kontgat wordt voorgespoeld waardoor je minder wc papier nodig hebt, besparing. 3: in toiletten met plankje is een plakdrol erger, dan spoelt ie amper weg als je doortrekt en moet je met je wc borstel de drol zelf wegvegen waardoor de stukjes drol in je borstel verzamelen. Dus als je het zo stelt... I love nattekontgattoiletten.
Wij hebben ook een plonspot (diepspoeltoilet) Voordeel: makkelijk schoon te maken, minder stank Nadeel: opspattend water Nadeel van een plateau-wc (vlakspoeltoilet): soms krijg je je drol niet weggespoeld en de al eerder genoemde urinekringen. Vreselijk vind ik dat. Mijn advies naar ts is inderdaad veel vezels eten zodat je ontlasting wat dunner wordt, dan plonst het niet zo
Oh ja, ik wou het net zeggen, dan ben je blij dat je geen Amerikaanse wc pot hebt. Die staan gewoon voor de helft gevuld met water. Dus wc papiertje neerleggen? Vergeet het maar. Het plonst gewoon bovenop de liters water. Ik weet nog goed toen ik in mn zwangerschap op vakantie was in Canada en zo nu en dan m'n maaginhoud niet binnen kon houden. Gadver, tijdens het spugen klots het dan zo je gezicht in. Kun je gelijk weer overnieuw beginnen Echt, dan nog veel liever een plonswc hoor (maar hier gewoon met plateautje)
Whahahahahahaha, die heb ik beneden. Echt, zó irritant! Kan doorspoelen wat ik wil, die gekleide asbak schuift milimeters op naar het randje, om vervolgens stug te blijven liggen. En boven poepen vind ik ranzig, dus op werkdagen hou ik het op tot ik op mn werk ben.
Ik weet nog dat ik hier vroeger ook hinder aan ondervond. Toen durfde ik nooit op openbare wc's te poepen, en als het die ene keer dan toch een keer moest, dan was ik voornamelijk bang dat een ander het plonsgeluid zou horen. Dus zorgde altijd dat ik de enige was in de rij met wc's voordat ik hem liet vallen.... Of anders kuchte ik tijdens de val heel hard, zodat het niet meer op zou vallen. Ik heb niet altijd water tegen mijn kont. Ligt aan de soort ontlasting.