ik had vandaag geen zin om te koken.. en ikzelf had ook niet echt honger.. dus wij bij de shoarma zaak wat besteld.. ik bestel me een kinder menu... frites, salade, een frikandel en je kreeg er een blikje drinken bij met een verrassing... nou lekker fristie of chocomelk dacht ik.. maar nee hoor.. maak ik het pakje open.. zit er gewoon een blikje cola bij ! ben ik nou de enige die dat belachelijk vind? in een kindermenu? mijn vriend zegt gewoon.. ja kinderen drinken toch ook gewoon cola... ik denk toch echt niet dat ik voor mijn kind tot een jaar of 8 een blikje cola erbij bestel.. lekker fristie of choco.. toch?
Hier krijgen ze af en toe een slokje, maar vind het niet wereldvreemd. Hij kan niet raden hoe oud het kind is van het menu, wellicht word er veel cola bij besteld en geeft hij dit.
bij de mc donalds vragen ze ook gelijk cola, gelukkig hebben ze tegenwoordg meer keus. maar ken genoeg kinderen van 2 die al cola drinken, mijn uk drinkt afentoe een slokje 7up van me maar lekker vind ze de prik niet. ze drinkt liever de milkshake van mijn vriend leeg hahahha (ps fristi vind ik zoete troep dan liever chocomelk)
Ja cola hoeft van mij ook niet maar de combinatie van fastfood met fristi (of nog erger chocomel) heb ik ook nooit begrepen haha, moet er niet aan denken.
Dat was ook mijn gedachte... ze lezen daar vast niet de Ouders van Nu of zo. Waar je je al niet druk om kan maken zeg...
mijn kids krijgen zo nu en dan een slokje maar ga echt geen cola bestellen voor ze en inderdaad bij een menu altijd iets van chocomel of fristy. tja zou me er niet zo druk over maken, shoarmatent maakt gewoon vlug z'n pakketje klaar en denk echt niet na hoe oud z'n kindje is die hem gaat krijgen. misschien denken hun wel zo dat je een kind geen vette troep geeft en gaan er vanuit dat het voor een kind van een jaar of 10 is.
Hier zit er meestal kindercola bij of van die samson cola, maar als er gewone cola in zou zitten zou mij het niks uitmaken hoor.
Ik zou mijn kind liever een blikje cola laten drinken dan zo'n gore frikandel met afvalvlees laten eten
Wat ik niet snap...je wou je kindje frietjes en frikandel geven(moet je natuurlijk zelf weten), en dan maak je je druk omdat er geen Fristi ipv cola inzit?
Volgens mij staat er dat ze zichzelf een kindermenu heeft besteld Maar goed, ik vind cola ook niet wat voor een (klein) kind.
Ik vind fristi en chocomelk nou ook niet echt gezond... krijgen ze bij ons net zo vaak als cola. 1 of 2x per jaar dus (kids 4 en 5) waar je je al niet druk om maakt
Nee tuurlijk niet. Maar ik vind dat je het wel een beetje bij een kindermenu kunt verwachten... Bij de Mac heb je meer keuze, maar hier bij de plaatselijke snackbar is het ook gewoon cola. Kinderen is in zo'n geval niet echt de doelgroep, dus houden ze er iets minder rekening mee denk ik...
ja dat dacht ik ook, mijn dochter is ruim 2,5 en wanneer we iets van junkfood bestellen mag ze gewoon iets van ons mee-eten.. een kindermenu vind ik echt te overdreven voor een peuter (en mijn dochter is dan nog ruim een jaar ouder als die van ts)
Nou sorry hoor naar maar ik vindt alle reachties hier boven echt onzin Ik vindt in een kindermenu hoort een kinder drankje waarje het ook besteld of ze moeten het vragen maar niet zommaar cola er in Der zijn zoveel andere dingen. En lees toch eens wat de te schrijft ze schrijft namelijk dat ze een kinder menu voor haar zelf besteld En wij bestelen voor onze dochter kon een kinder menu maar daar san voor ons zelf bv allen een hamburger en dan eten wij met haar mee