Onze zoon van ruim 6 weken slaapt overdag erg weinig en is erg onrustig. Hij vraagt ook teveel voeding (KV). Nu heb ik de tip gekregen om hem in te bakenen. Wie heeft hier ervaring mee?
www.inbakeren.nl hier vind je heel erg veel informatie. Ik had een bakerdoek gekocht, omdat ik ook in wilde bakeren, maar Annika heeft dit helemaal neit nodig, dus de doek ligt helaas ongebruikt in de kast.
Hallo, wij hebben het ook gedaan en het heeft goed geholpen. er zijn veel mensen voor en veel mensen tegen. Ik zou als je een goed gevoel hebt bij het Cb daarmee contact opnemen. Via hun hebbenw een verkorte cursus gehad (een middag). Je hebt namelijk verschillende inbakerdoeken en methoden... wel is het inbakeren alleen niet de oplossing. Ze hebben het dan over rust, regelmaat en reinheid. Je kan niet blijven inbakeren (geloof dat je het zes weken mag doen met uitstel naar og vier weken). Het kan dus echt goed helpen, zou wel even voldoende info lezen om je een beeld te vormen met de voors en tegens. Je mag me altijd een pb sturen, heb nl verschillende doeken geprobeerd en zijn niet allemaal even fijn. Succes ermee. Liefs jenny