Mijn gyno heeft gesproken helaas

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door jennie72, 11 jan 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jennie72

jennie72 Bekend lid

6 jan 2007
    899
    0
    0
    Hoi jullie zijn schatten maar dat wisten jullie al. ;) ik was gewoon bang dat jullie zouden zeggen wat zeur je nou je bent pas 11 maanden bezig. Maar gelukkig niet. Het is gewoon een domper. We hebben nog 1 kans voordat we die MM in gaan laten we nu maar bidden dat dat niet hoeft,. Irisje nee er bestaan geen domme vragen. Blij dat je gereageerd hebt dta doet me ook goed. Bedankt he jennie72

2. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    Maar wat ik raar vind he.. je bent dan wel al een jaar bezig.. maar het is wel een andere situatie. je bent al meerdere keren bevrucht geweest.
    Gaan ze dan andere onderzoeken doen?
    Want zaad lijkt me niet nodig, Hsg ook niet.

Ze mogen je wel eens helpen uitzoeken wat er constant gebeurd bij de innesteling. Want daar gaat het ongeveer fout.

Succes hoor!

3. jennie72

jennie72 Bekend lid

6 jan 2007
    899
    0
    0
    Hoi Natas ja het blijft vreemd aangezien ik al meerdere positieve testen heb gehad. De gyno kon de vorige keer niet met zekerheid zeggen ofdat ik ook zwanger was geweest. Ik heb n.m de zelfde theorie als jij, ook ik denk dat het bij de innesteling verkeerd gaat. Maar ja ben geen dokter. We gaan zo snel mogelijk een afspraak maken. Het zou kunnen liggen aan een bepaald hormoon. Dat ik mis of zo. :rolleyes: bedankt he Natas.
    Jij ook snel zwnager he ;) jennie72

4. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    Ja precies, dat je iets te kort komt ofzo!

hihihi ik doe me best ;)

5. Stientje

Stientje Fanatiek lid

2 dec 2005
    3.886
    0
    0
    kleuterjuf
    België
    Vooral nt naar België komen dan , die vond 20 maanden ook nog te weinig... :(
    In elk geval veel succes meid ! Hoop dat je heel snel fantastisch nieuws mag melden ! ;)

6. Mamamarin

Mamamarin VIP lid

5 mrt 2006
    5.590
    0
    0
    Lieve schat, zoals al de rest ook al zei: je zeurt niet.
    Over twee weekjes is het al februari. Kan je tot die tijd hier ervaring opdoen zodat je weet wat je te wachten staat. (helaas)
    Enne, vragen gewoon stellen hier hoor!(en schrijf ze op voor je gyn. Als je daar zit ben je ze anders zomaar vergeten)
    Kus Femke

7. Dushi

Dushi Niet meer actief

Frustrerend he als je iets graag wilt.

Het is inderdaad zo dat je gemiddeld maar twaalf, dertien kansen hebt per jaar en elke kans die je mist zie je als zeer ongewenst. Iedereen hier begrijpt dit maar al te goed.

8. jennie72

jennie72 Bekend lid

6 jan 2007
    899
    0
    0
    Hoi gelukkig maar dan want wil niemand voor zijn of haar hoofd stoten.
    Ik ga ook beginnen met tempraturen om eenigzins inzicht in mijn rare cyclus te krijgen. Das voor de gyno ook wel handig denk ik zo. :rolleyes:
    Ik ben benieuwd wat ze gaat zeggen daarover. Femke wel handig ja om alles op te schijven. Nu 3 keer een cyclus van 37 dagen gehad dus ja voor de rest wel allemaaal 30 , 32. Dus binnenkort maar eens bellen voor een afspraak jammer genoeg. :( ik had zo gehoopt het op eigen kracht t ekunnen doen. :x nou ja we wachten weer af he
    jennie72

9. jennie72

jennie72 Bekend lid

6 jan 2007
    899
    0
    0
    Hoi ik heb een afspraak met de gyno op 12 Februarie om tien voor 2,
    Mijn nod is op 14 februarie op valentijns dag dus. Bijzonder, bedankt voor jullie lieve woorden he ik houd intussen stevig die tempratuur in de smiezen. We zullen zien bedankt he jennie72

10. Lenneke

Lenneke Fanatiek lid

20 sep 2006
    1.961
    0
    0
    Fijn Jennie,

Nu nog even geduld tot 12 feb. succes met wachten!

Liefs Lenneke

Deel Deze Pagina