@koon, daar heb je eigenlijk ook wel gelijk in, sterkte! + We hebben er iets heel moois voor terug gekregen! (Shampoo tegen roos en vet haar help!)
Dank je. Daarmee wil ik niet zeggen dat niemand mag klagen over haaruitval hoor, ieder zijn eigen frustraties. Fijn dat die shampoo werkt.
Ik kreeg hele inhammen bij mijn haarlijn na de bevalling van mijn eerste. En ook zat mijn borstel elke keer helemaal vol na het borstelen echt horror. Maaaar, het is allemaal goedgekomen hoor.
Ik had gelezen dat je tijdens je zwangerschap weinig haar uitval hebt, en je haar dikker/sterker wordt. En na je zwangerschap valt alles wat er normaal dagelijks afvalt, nu ineens allemaal tegelijk....
hier ook 4 maanden na de bevalling mijn god.... durf het soms niet eens te wassen en te kammen ben bang dat ik een keer wakker wordt en dat al m'n haar op m'n kussen ligt
hier hetzelfde, 3 maanden na de bevalling, blijf de HELE dag haren van mn kleren plukken. Nu af en toe zo erg dat anderen ze van mn rug plukken! Ja en ook hier binnen 1 dag weer vet... blij als deze "fase" ook weer voorbij is.
Vre-se-lijk hé, overal verdwaalde haren Als het ooit overgaat, en je word opnieuw zwager, komt het haaruitval na de bevalling dan wéér terug?
Ja! Hier bij de oudste erg gehad tot een maand of 10. Is iets bijgetrokken, na een jaar zwanger en een vollere bos en vanaf 2 maanden begon het weer.
Probeer mij er niet al te druk meer over te maken. En volgens mij lijkt het ietsje minder te worden (of lijkt dit zo, omdat ik het zo graag wil) Heel eventjes mocht ik ervaren hoe het is om dik haar te hebben tijdens mijn zwangerschap (heb van mijzelf dun haar)......
Yep, hier ook heel erg. Ben na dit draadje gelukkig wel gerustgesteld. Ik vind het ook echt niet leuk. Maar ach....hoort er nu eenmaal bij.
Bij mij is het een week geleden ook begonnen. Ik hoop dat het niet te lang duurt want ook wij hebben witte tegels in de badkamer
Probeer eens no poo Mijn haar bleef zo vettig en uitvallen. Ik ben toen kindjelief 14 maanden was dus maar gaan zoeken naar oplossingen. No poo (zie ook topic in de lounge) is bij mij de oplossing gebleken. Shampoo voor vet haar verergend op termijn de boel alleen maar.
Ow ik ben ook 6 maanden terug bevallen en werkelijk waar: het hele huis hangt onder de haren! Echt afschuwelijk vind ik dat, dan borstel ik 's ochtends m'n haren en dan zit die hele borstel vol haren. Dacht ook: wat gebeurt er nu? Dit is m'n 3e kindje, bij de andere 2 heb ik dit nooit gehad.. maar goed, ik lees nu dat er meer zijn die dit hebben en ook dat het vanzelf weer over gaat. Dus dat hoop ik dan maar van harte!!
Hier ook verschrikkelijke haaruitval! Vooral bij het wassen, hele plukken vol in mijn handen, vond het zo erg! En overal die haren, oooh wat erg! Mijn kleine heeft de hele dag plukken in zijn handen vast, en hoe hij eraan komt...? Gelukkig is het nu een heel stuk minder aan het worden, geen handen vol met haar meer bij het wassen en ook bij het borstelen wordt het minder! Doe verder niks speciaals ofzo, dus het gaat echt over!