En pijn dat het doet! Komen net van de ha-post. Zit ingepakt en heb pijnstillers gehad. Auwwwww! 2 vingers en mijn duim. Het is 2e graads maar wel diep. Het onderhuids bindweefsel is ook wit onder de blaren. Ben tandartsassistente en heb mijn handen veel nodig. Hopelijk gaat dat weer na het weekend. Pffff! Ik baal als een stekker!
Wow dat is erg pijnlijk jaa! Hoe heb je dat voor elkaar gekregen?? Ik zou lekker een pijnstiller nemen als ik jou was! En of je maandag kan werken?? Moeilijk te zeggen,maar dat merk je maandag zelf wel of het lukt.
Ach wat naar en pijnlijk! En dan nog uitgerekend je handen ook! Wat onhandig Beterschap meid! Laat je maar een beetje verwennen. Ben je erg geschrokken?
auwie.. beterschap... die blaren doen zon pijn.. heb het laatst ook gehad pakte het steelpannetje vast.. hengsel was loeiheet geworden.. kon het gewoon niet loslaten ook.. gelukkig ging het het best snel beter... maar het brand zo.. succes ermee..
Ik ben ooit in een kampvuur gevallen met mijn hand (vraag a.u.b. niet hoe ) Het heeft een hoop pijn/blaren en een aantal ziekenhuisbezoeken gekost, maar je zou nu écht niet meer kunnen zien dat er ooit iets met mijn hand gebeurd is. Handen helen blijkbaar heel erg goed...