Ik vond een leuke link waar je kan laten uitrekenen hoe groot je kindje waarschijnlijk word later. Onze zoon: 192 cm +/- 2 cm evt dochter: 179 cm +/-3 cm http://www.ouders.nl/mfaq03.htm Als de pagina opend een stukje naar beneden scrollen.
ik heb even gekeken of het zou kloppen bij mezelf en ja hoor er stond ongeveer 182 nou dat zit er niet ver naast bij ons thuis zijn alle meiden tussen de 178 en 185. mijn dochter wordt ongeveer 174 dus ben benieuwt moet nog wel heel lang wachten tot ik het resultaat ga zien haha
wat een leuke site. mijn zoon wordt 174 (de vader is een halve dwerg.... zijn hele familie is klein. mijn familie is in tegenstelling juist groot.)
Ik heb geken naar mijn ouders hoe groot ze zijn mijn vader ongeveer 1.61 en mijn moeder 1.60 en ik zou ongeveer 158.5 zijn en dit klopt! Ik ben 1.58 wel grappig....
een zoon zou 1,97 m worden (plus of min 2 cm) en een dochter 1.84 m (plus of min 4 cm). Lang dus! Bij mij klopt het wel redelijk met mijn ouders, maar mijn zus is 8 cm langer dan ik en daar klopt het dus totaal niet bij. Bovendien heeft zij een hormoonkuur gehad, anders zou ze waarschijnlijk nog 10 cm langer zijn geworden (1.94 meter)
Ruben zou volgens die berekeningen ook 1.90 worden! ik laat het jullie over een jaar of 20 wel weten of het klopt.... hahaha.
ons dochtertje gaat mij voorbij groeien, ze wordt 11 cm langer dan ik ben! ik ben zelf een halve centimeter kleiner geworden dan ze denken in dat schema. 167, ipv 168,5 +/- 1cm
Grappig, ik zou 180 cm moeten zijn.. En dat klopt precies! Mijn dochter wordt 185 cm.. 5 cm langer dan haar mama!
Heb ook een berekening gedaan. Een dochter wordt 186.5 +/- 5cm Een zoon wordt 199.5 +/- 4 cm Jeetje als het toch een jongen wordt dan wordt ie groter dan zijn papa. Wel grappig ben benieuwd of het uitkomt.
ik zelf zou 1.67 moeten zijn nou ja helaas ik ben maar 1.59 groot hahahah is wel grappig om te doen en mijn meissie word volgens de berekening 1.77 word dus een lange meid hmmm we zullen het zien haha
Goh leuk Mijn man is 173 en ik ben vrij ''klein'' 161, onze dochter(s) zouden dan 165 worden, in iedergaval dus langer als ik Maar denk dat ze groter wordt, mensen denken nu al dat ze ouder is, ze schatten d'r een jaar of 3, en ze wordt over twee weken pas 2! jessica
mijn jongens zouden 1,88 meter worden,terwijl ze nu heel klein zijn voor hun leeftijd. ik ben zelf 1.70 maar mijn moeder was maar 1.53
haha wat lachen. een jongen wordt bij ons +/- 1.86 en een meisje +/- 1.73. voor ons gezin klopte het toch niet helemaal trouwens, voor mij wel, maar bij mijn broers zit die tool er 5 tot 10 cm naast hihi
Natuurlijk zijn er altijd uitzonderingen en klopt het lang niet altijd, maar het is geen bakerpraatje. Maar wel leuk om alvast uit te rekenen hoe groot hij/zij word.