mijn hangoor konijntje is dood,waar mag ik hem begraven?

Discussie in 'De lounge' gestart door Hoop42, 19 dec 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. nono

nono Niet meer actief

Ik zou het gewoon in de achtertuin doen. Let wel dat je een flinke diepte neemt ipv dieren die 'm eventueel op kunnen graven. Wil je liever niet aan denken natuurlijk maar toch...

Sterkte. :(

2. Verox

Verox Niet meer actief

Hihihi heb ik een paar jaar geleden mijn dierbare konijn laten cremeren omdat onze tuin nog niet klaar was, staat hij nu nog steeds in een blikje in de keukenkast :D
    Vraagt mijn moeder laatst, "Wat zit er in dit blikje? Thee?"

3. Hopmarjanneke

Hopmarjanneke VIP lid

10 jul 2008
    13.558
    530
    113
    Vrouw
    Docent Frans (in opleiding)
    Duitsland
    Hahaha ja dan is tie ook gecremeerd idd ;) alleen niet op de manier die veel mensen denken.....

4. Hoop42

Hoop42 Niet meer actief

Fijn dat er zoveel vrouwen meedenken;) ik heb de dierenarts gebeld en de kosten zijn als mijn konijn met meerdere beesten de oven ingaat......39 euro!!:$:$
    Als je hem individueel de oven in laat gaan kost het 79 euro!! belachelijk hoge prijzen.
    Dat hoeft voor mij dus niet.Ik ga hem dus begraven.....niet in de tuin! Wil hem inderdaad niet tegenkjomen als de tuin van het voorjaar op z,n kop gaat.Straks even met manlief overleggen.
    Moet vanavond nog wel gebeuren natuurlijk.

5. Hoop42

Hoop42 Niet meer actief

Haha..kijk maar uit! Ik ken iemand die was huishoudelijke hulp bij iemand.....die zag wat "stof" in een potje zitten en dacht even de stofzuiger erop te zetten.:D....Dat is niet zo ernstig als je konijn erin zit...maar het word een ander verhaal als je mams,paps of grootouder erin zit:p

6. famke80

famke80 Bekend lid

2 aug 2012
    730
    1
    18
    NULL
    NULL
    Hoeft niet, kan ook weer ergens anders in verwerkt worden. Dat vind ik een heel akelig idee!

Kun je niet een hoekje in je tuin gebruiken om je konijn in te begraven, ook al ga je volgend jaar de tuin veranderen? Daar zou ik zelf voor kiezen. Of als je achter je huis de tuin gaat veranderen, je konijn voor je huis in de tuin begraven. Net waar je een geschikt plekje hebt.

7. marjolinos

marjolinos Fanatiek lid

9 mrt 2009
    2.953
    0
    0
    tilburg
    Ik heb mijn konijntje vorige week + rond deze tijd) bij mijn ouders afgegeven.... daar is ze begraven naast mijn andere konijntje dat in de zomer is overleden...

8. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

Geen ouder waar je e konijn kan begraven? Is het ook bij familie is Misschien wel fijn?

9. Hoop42

Hoop42 Niet meer actief

Dank je wel voor het meedenken meiden! We hebben hem in de voortuin begraven.....in het uiterste hoekje.

Deel Deze Pagina