Hallo allemaal, Voor het eerst op een forum om mijn hart te kunnen luchten. Al ruim een jaar zijn mijn man en ik bezig om zwanger te worden. Mijn man heeft een hersteloperatie gehad en die is naar men zegt gelukt. Echter na een jaar nog niet zwanger. We hebben contact op genomen met gyn. Inmiddels alle bloed testen, sperma testen en een echo. Morgen moeten we terug en krijgen we de uitslag. Ik vind het zo spannend. Niemand weet dat wij hier mee bezig zijn. Mijn man heeft al kinderen uit eerder huwelijk.... Ik vind het spannend en hoop echt echt dat moeder worden voor mij ook is neergelegd.... Ik heb geen idee wat de mogelijheden zijn die we morgen te horen krijgen. Ook niets over timings etc. Kortom ik ben behoorlijk blanco. Heeft iemand misschien hetzelfde meegemaakt? .. wat kan ik verwachten...? Ik hoor het allemaal graag.
Ik kan je helaas geen advies geven maar ik wil je morgen igg heel veel sterkte wensen. Ik hoop dat de uitslagen goed zijn en dat je snel een kindje van jullie samen in je armen mag sluiten. Wij zijn bijna anderhalf jaar bezig dus weet wel dat na een tijd proberen de teleurstelling van het niet zwanger worden je vreselijk onzeker en verdrietig kunnen maken. Maar we geven de hoop niet op natuurlijk!
Pfff, wat spannend dat je geen idee hebt wat je morgen zal horen. Geen ervaring met zoiets, maar veel succes. Hoop voor je dat ze een goed advies hebben.
ik kan je helaas ook niet vertellen wat ze gaan zeggen. Ik hoop voor jullie dat de uitslag goed is en dat je snel zwanger mag worden.