hoi mensen mijn vraag is of je ook zwanger kan worden van voorvocht als de man daarvoor nog niet is klaargekomen. ik lees op de ene site van wel en de andere zegt weer dat hij daarvoor klaargekomen moet zijn omdat er dan spermacellen achterblijven in de buis. sorry voor de misschien wat onsmakelijk details!! wij doen het al een tijdje op deze manier, kindje is welkom, heb nu deze weken best wat 'zwangerschapskwaaltjes'dus ben zo benieuwd. en ook benieuwd dus of er wel een eerlijke kans bestaat graag jullie reacties en ervaringen
Er is wel degelijk een mogelijkheid om op deze manier zwanger te raken (er hoeft maar 1 slim genoeg zaadje in te zitten) Maar zijn jullie wel of niet bewust bezig om zwanger te raken?????
we zijn nog niet echt bezig maar het zou wel welkom zijn ik hoop het! maar schat de kans toch redelijk klein. het was trouwens deze keer wel vol in mn vruchtbare periode
Dit is het beroemde "voor het zingen de kerk uit gaan" en dat staat nou eenmaal niet bekend als aanbevolen voorbehoedsmiddel
het kan zeker maar de kans is niet zo groot. je hebt maar een zaadje nodig en in voorvocht zitten er ook een aantal
het is nu 3 dagen voor NOD, ik heb een test met ochtendurine gedaan die van het kruidvat, blauwe dop.. er moet een kruisje komen, nou die komt er ...alleen met een dun pennenstreepje! tellen die ook mee?
Nee die telt niet, het streepje moet even dik zijn als het andere streepje. Waarom voor je NOD testen?? Test over een paar dagen nog een keer dan heb je meer zekerheid. De ene maakt snel HCG aan de ander niet. Zekerheid heb je nu dus nog niet.
na die 2 minuten werd het lijntje dikker en werd het echt een streep alleen nog heeeeel licht, dus binnen 10 minuten. nu las ik dat je na 10min niet meer mocht kijken.
ik dacht namelijk dat je maar 2 min mocht kijken maar het mag eigenlijk tot 10 min. bedankt voor alle reacties..k doe er zondag nog eentje
Na de 10 minuten die in de gebruiksaanwijzing staan, mag je idd niet meer kijken. Ik ben benieuwd. Succes zondag met de nieuwe test!
dankjewel jullie allemaal! ik krijg het toch wel een beetje warm hiervan hoor. we hadden t eigenlijk niet zo verwacht omdat we nog niet echt bezig zijn.. maar het is heel welkom!