onzeker

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door blinky, 14 sep 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. blinky

blinky VIP lid

11 feb 2010
    8.249
    2
    38
    huisvrouw
    ossendrecht
    sorry weer een vraag van mij. ik heb al lange tijd veel pijnlijke harde buiken, teveel volgens de gyn. eersgisteren had ik wat druppeltjes bloed verloren en dus maar het ziekenhuis gebeld. ctg, bloeddruk en temp. waren goed. mijn bmm is wel met een vingertop lengte verweekt. gisteren heb ik de hele dag een pijnlijke stijve buik gehad. zo erg dat ik vaak moest wegpuffen om rechtop te kunnen staan. gisteravond kreeg ik ineens vreselijke diarree. sindsdien is mijn hele lijf van streek. zou dit een buikvirus kunnen zijn of moet ik alweer naar het ziekenhuis bellen? ik voel me al zo opgelaten om hier weer een vraag te moeten stellen.

2. Ineke

Ineke Verloskundige

15 dec 2010
    2.663
    0
    0
    Hallo,

Je mag hier alles vragen, en zo vaak als je wilt, daar zijn we voor, maar we kunnen niet dagelijks antwoord geven dus bij spoed vragen altijd je behandeld gynaecoloog of verloskundige bellen in jou geval gynaecoloog.

Bij diarree wordt je buik ook geprikkeld waardoor je meer buikpijn hebt.
    Zijn de harde buiken pijnlijk en regelmatig moet je altijd bellen naar de gynaecoloog.

Neem paracetamol en een lekker warme kruik, ik denk aan een buikgriepje, drink ook veel water. Maar hou je klachten in de gaten vertrouw je het niet altijd bellen naar de gynaecoloog

Groetjes Ineke

3. blinky

blinky VIP lid

11 feb 2010
    8.249
    2
    38
    huisvrouw
    ossendrecht
    Bedankt voor je reactie. De diarree is al wat minder. Ik houd het in de gaten

Deel Deze Pagina