dnis dnis@ graag gedaan je moet er ook geen moetje van laten worden meis genieten van elkaar is fijn.
@ marnat! neej idd een moetje zitten we geen van 2e op te wachten! en net als deze pagina! Je haalt er zooooveeeel positieve dingen uit en tips etc.. maar zo'n site kan een mens ook helemaal gek maken! wij gaan gewoon voor t lekker vrijen en is t raak hoera en is t mis nou jammer volgende keer beter
dnis@ goede gedachten meis , genieten is heel belangrijk. lukt het direkt heb je een engel boven je hooft. en duurt het jaren of iets langer heb je heel veel pech.
nou idd marnat heel goed gezegt wij genieten van dit avontuur met volle teugen en lukt t snel fantastisch lukt t niet snel nou jaa dan hebben wij geen engeltje op onze schouder maar wil niet dat t mijn leven gaan over nemen ! las dat jullie al heel lang bezig zijn, hoop dat ook jullie t plezier van een eigen wondertje snel mogen ervaren
nou ik meen t hoor marnat! vind je onderschrift ook een prachtig stukje tekst! heeel positief! zal voor je duimen
ok dniise ik wist niet dat je boos werd hoor ik gun het jou ook hoor. en dankje voor het compliment van mijn onderschrift. van mijn lieve oma mee gekregen.