Mijn hoestende buurman

Discussie in 'De lounge' gestart door draak86, 22 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. draak86

draak86 VIP lid

7 mrt 2008
    5.427
    0
    0
    Thuisblijf mama
    Noord-holland
    Naja wat te denken van zijn vrouw dan :$ Zei vanacht tegen mijn vriend nog van nou als dit elke nacht zou zijn zou ik als vrouw zijnde de neiging krijgen er een kussen op te houden voor langere tijd:p.. (niet te serieus nemen he;))

Misschien is hij al naar de dokter geweest maar is het iets ernstigs? Het contact is niet zo goed dat we met elkaar praten het is alleen hallo en verder niet. Maar misschien vraag ik het hem eens als ik hem zie.

2. basbousa

basbousa Bekend lid

6 jul 2009
    678
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oh, ik heb zo'n bovenbuurman. Nou, niet in die mate als jij het beschrijft, maar die man kan ook zooooo ontzettend hoesten en rochelen. Ik verwacht regelmatig een enorme bons te horen omdat hij er dan in is gebleven, ofzo.

3. yinte

yinte Fanatiek lid

28 jul 2008
    4.513
    1
    0
    mama en huismanager
    omgeving breda
    om even offtopic in te haken. wij hadden nogal luidruchtige buren als het om sex ging wat een paar keer per dag/nacht het geval was. je hoorde ze tot op het pleintje schuin aan de overkant als je de hond aan het uitlaten was nog. ik ging meestal maar ff beneden zitten achter de pc want dat bleef maar doorgaan soms. je kan dan dus echt niet slapen. behalve wanneer je mijn vriend bent die snurkt overal doorheen. maar als die weleens thuiskwam van zijn late dienst hoorde ie aan het begin van de blok al dat het weer zover was. soms werd er weleens een opmerking gemaakt als er toevallig nog iemand met de hond liep. ja uuhhh.... t'is maar hoe je bekend wilt staan hé.

4. Krokus

Krokus Fanatiek lid

5 okt 2007
    3.080
    0
    0
    Grubbenvorst
    wij zijn vorig jaar in januari in turkije geweest op vakantie. Daar in het appartement hebben ze wel verwarming maar dat werd gestookt met kolen, dus ouderwets houtskool. Ik heb twee weken lang gehoest als een zeehond. bleek dat ik allergisch ben voor kool en de stof die dan vrij komt. Ik vond het zelf ook geen pretje om zoveel te hoesten, ik hoestte dus net zoveel als dat jij beschrijft in je eerst opmerking. Kan me ook best voorstellen dat anderen daar last van hebben gehad, ik probeerde ook vaak mijn hoest in te houden maar dan werd het alleen maar erger. Ik heb er wel astmatische bronchitis aan overgehouden, met pufjes is het nu goed te doen. Maar het is geen pretje ook niet voor jou.

Hoop dat het je buurman wel beter wordt, je hoest echt je longen kapot.

5. mamabeer

mamabeer VIP lid

28 mrt 2007
    6.229
    0
    36
    mama
    thuis
    zo hadden mensen altijd van mij last bij een proef of examen als ik heel erg nerveus ben dan ga ik hoesten en dan hou ik ook niet meer op tot dat ik klaar ben ermee. Op het examen van school werd iedereen gek van me ik hoeste 5 uur lang aan een stuk door als een oud vrouwtje van 85 maar ik denk dat deze man gewoon te veel rookt

6. Anakin

Anakin VIP lid

17 mrt 2006
    6.694
    301
    83
    Kan je niet terughoesten?
    Rot voor de man, maar inderdaad erg irritant!

Ik heb een buurvrouw met zo'n gore rochel.
    Sta ik 's morgens te douchen met het badkamerraampje open en dan hoor ik de buurvrouw in haar badkamer (ook met het raampje open) lekker rochelen.... ook goedemorgen! :p Bah!

7. draak86

draak86 VIP lid

7 mrt 2008
    5.427
    0
    0
    Thuisblijf mama
    Noord-holland
    hahaha moguuhh

8. Veraenroy

Veraenroy Fanatiek lid

2 apr 2006
    3.019
    0
    0
    Een doosje nicotine pleisters in de brievenbus;)

9. Sharon20

Sharon20 Fanatiek lid

19 feb 2008
    3.365
    0
    36
    essen
    ik zou terug hoesten! ook lekker overdreven hard :D zodat hij wel beseft dat jullie het ook horen :D mss ligt die arme man wel dood te gaan zonder dat hij beseft dat hij er wel andere mee stoort...

10. draak86

draak86 VIP lid

7 mrt 2008
    5.427
    0
    0
    Thuisblijf mama
    Noord-holland
    Nou vanacht begon het om half 5 en duurde tot half 5. Geen voorspel deze keer, nee gelijk een uurtje flink hoesten.

11. Onder water

Onder water Niet meer actief

Hier nog een luidruchtige onderbuurman. Raar volk.. Zijn dochter staat hier ingeschreven maar ze wonen er met zijn drieen. Toen hun hier net kwamen wonen hoorden wij in het begin zo'n raar geluid. We linkten dat geluid nog niet aan hun. Het klonk heel eng alsof er iemand in een kast zat en een zacht maar heel verstaanbaar geluid maakte. Nou ik scheet echt 7 kleuren en mijn man vond het zelfs eng. Aantal keer op het punt gestaan om de politie erbij te halen:) Het hield altijd pas rond een uur of 2 op. En dit ging iedere dag zo en kwam wij op een gegeven moment erachter dat onze nieuwe onderbuurman dat geluid maakte:$ En hoe langer hij onder ons woonde hoe harder hij zijn geluid maakte. Het klinkt als HUH en dan knetterhard en om de 5 minuten. Nou gillend gek werd je ervan! Zeker omdat die gasten pas om 2 of 3 uur gaan slapen en ik er wakker van lig. Als je bij zo iemand in huis woont draai je toch door van dat geluid!!! Ik vermoed dat het gilles de la tourette is of iets, maar jeetje wat irritant. En als hij een keer stil is wat amper gebeurt gaat hij oude emo liedjes draaien als Take- That en Boyzone enzovoorts.. Geloof dat die man 60 is?

12. Kletskous

Kletskous Niet meer actief

hihihihi. Nee je kan toch een praatje aangaan. Ik heb dat hier ook wel eens gehad alleen was het dan geen hoesten. En dan vraag je of alles goed gaat, omdat je af en toe denkt dat hij stikt.
    Is alleen maar bezorgdheid. Weet hij veel dat je doodziek wordt van dat hoesten. hhahahahahaha

13. Ons Kleintje

Ons Kleintje Niet meer actief

o man, dat was mijn buurman!
    hij is onlangs verhuisd.:D
    echt zwaar hoesten roggellen en dan ook nog kettingroken.
    `S nachts licht ie ook nog met een kap op zijn neus en mond omdat hij te zwaar weegt stopt ie wel eens met ademen.
    Ik ben blij dat ie weg is..
    Overigens zit ik hier nu zelf ook te hoesten, wel redelijk bescheiden en met Bisolvon binnen handbereik:)

14. draak86

draak86 VIP lid

7 mrt 2008
    5.427
    0
    0
    Thuisblijf mama
    Noord-holland
    toch niet Noord-holland he;)

15. Ons Kleintje

Ons Kleintje Niet meer actief

O beetje late reactie, Nee:) maar het had hem kunnen zijn!

16. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.085
    3.869
    113
    Oh bah, mijn zus werd ook elke dag wakkergerocheld door de buurman, brrrr!
    Ik had een onderbuurman die elke nacht overgaf (zoop nogal veel geloof ik) en die kotsgeluiden kwamen echt via het het luchtventilatiekanaal zo mijn kamer in. Je gaat zelf spontaan haast ook kokken als je dat hoort. Sterkte hoor!

17. spriet

spriet Fanatiek lid

5 jun 2008
    2.308
    33
    48
    dat dacht ik ook ;)

18. mora27

mora27 VIP lid

25 nov 2009
    6.381
    0
    36
    webwinkel eigenaar
    in een huis
    jeetje waar mensen tegenwoordig al wel niet last van hebben bij hun buren... wij hebben nooit last van de buren.. ze hebben 3 kleine kinderen die best wat lawaai produceren en snachts huilen maarja ik heb me er eigenlijk weinig tot nooit aan geirriteerd....

oh en wij hoesten hier allemaal zowat onze longen uit het lijf en dan vooral snachts... pfff... onze oudste dochter ookal.. zo zielig is dat.. als er dan iemand zou komen klagen over het gehoest zou ik dat diegene wel kwalijk nemen.. alsof het zo fijn is om zelf de hele nacht te hoesten en wakker te liggen zeg.. pfff.:p

19. draak86

draak86 VIP lid

7 mrt 2008
    5.427
    0
    0
    Thuisblijf mama
    Noord-holland
    zucht... lezen! ik zou NOOIT bij de buurman gaan klagen. Ik vind het voor hem ook sneu betekend niet dat ik er geen last van heb. Hij hoest al een aantal weken flink, en dan gewoon 3-4uur lang snachts. Daarbij zijn onze woningen (flat) zo gehorig dat ik een telefoongesprek letterlijk kan volgen. En daarbij lees mijn stukje eens goed er zit genoeg gein bij dus windt je niet zo vreselijk op alsjeblieft

20. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    ik dacht dit topic is weer ge-upped, buurman is overleden.. maar niet dus :p

Deel Deze Pagina