Ik merk dat ik op de sportschool veel aandacht krijg, en heel eerlijk gezegd vind ik dat best leuk Ik vind dat onschuldig sjansen niet verkeerd is, en het je juist goed laat voelen! Wat vinden jullie? Sjansen jullie ook graag? Of vinden jullie het oneerlijk tegenover je partner?
Sjansen = leuk. Goed voor je zelfvertrouwen ook. Iedereen vind het fijn om te weten dat ie nog een beetje goed "in de markt ligt" En mijn partner sjanst net zo goed tijdens zijn werkuren. Niks mis mee.
Hmm nee geen gesjans hier. Maar ik ben vrij zelfverzekerd dus heb dat soort dingen niet nodig.... Aan mijn vriends aandacht heb ik meer als genoeg.
Ja hoor, maar mijn man doet het ook en we zijn er ook heel open en eerlijk over. Niks mis met een beetje sjansen hoor.
Nee , ik doe dat niet... En heb het vaak ook niet in de gaten als een iemand wat bij mij 'probeert'.. Moet zulke dingen altijd van andere horen xD
Jawel hoor, leuk om te weten dat ik gezien mag worden Soms wel goed voor mijn zelfvertrouwen En het is gewoon leuk om te doen... Man weet dit, hij sjanst ook wel eens.
Nee, daar heb ik echt geen behoefte aan. Denk ook niet dat iemand mij überhaupt zou zien staan, dus hoef me er ook geen zorgen om te maken.
Jahoor ik sjans er op los met wildvreemde om dingen voor elkaar te krijgen! "Goh wat ben jij grappig, en even over die korting gesproken he..." Maar voor aandacht niet echt eigenlijk. Betekend niet dat ik het niet leuk vind om aandacht te krijgen hoor. Mijn man ziet het alleen eerder dan dat ik het zie. Laatst wilde ik op een parkeerplaats bij een benzinepomp even snel een luier weggooien van dochterlief die ik in de achterbak verschoond had bij gebrek aan beter haha en toen ik terug in de auto kwam zei mijn man "zoooo zag je die man naar jou kijken? Gewoon waar zijn vrouw bij stond!! Hij zat je helemaal van boven naar beneden te checken hoor!" Daar heb ik dan weer helemaal niets van gemerkt.