Had een nieuwsbrief gekregen van oei ik groei, in deze nieuwsbrief werd reclame gemaakt voor Kiemer zorgverzekeraar. Ik ging een kijkje nemen op deze site. En de dekkingen sloegen erg aan bij mij. Heb me direct aangemeld voor overstap van mijn huidige zorgverzekeraar naar Kiemer. Hebben jullie misschien ervaringen met Kiemer zorgvezekeraar?
Ik heb net effe op hun site gekeken. Ik had er nog nooit van gehoord. Echt goedkoop zijn ze niet, vind de basis preme behoorlijk.
NOu ik vind ze eigenlijk nog best duur!!! De basis is 100 euro, maar daar word vrij weinig in vergoed. Dan kom je al snel aan de av verzekeringen en dan zit je op bedragen die zelfs nog duurder zijn dan onze huidige verzekeraar.
komt op uitgebreidse pakket op 185 euro uit. betaal bij unive gezinpakket volledige vergoeding kraamzorg en ziekenhuis bevalling eigen wil. 143 euro heel verschil vind ze ook mega duur dus
En ze vertellen ook niet helemaal de waarheid vind ik. Er staat bijv in dat bij andere verzekeringen ergotherapie niet of nauwelijks wordt vergoed. Maar dat is gewoon 10 uur per jaar (in iedere basisverzekering), net als bij hen in de basis. Aanvullend kan je wel 2-4 uur meer krijgen (en tel je geld maar neer), maar het staat er best misleidend vind ik. En dat zal voor andere onderwerpen misschien ook wel kunnen gelden, maar daar ben ik verder niet in thuis.
Ik heb gekeken en ik ga dan voor basispakket + aanvullend femke en dan tandarts sven 133 euro betalen. Dat is iets van 6 euro meer als dat ik nu betaal. Maar van de verzekering die ik nu heb heb ik nog geen nieuwe offerte ontvangen dus weet niet of de premie voor 2011 hoger is....
Ik vind ze echt duur. En ik vind het verschil van vergoedingen tussen pakket 2 en 3 echt heel groot. Ben bij mijn huidige verzekering 20 euro goedkoper uit voor bijna dezelfde dekking...
Ik zit bij takecarenow (onderdeel van agis) en ga volgend jaar met aanvullende verzekering en tandverzekering 110 euro betalen!
je kan dan beter eerst even op de consumentenbond site kijken en daar vul je je huidige verzekeraar in en je premie en je pakket en dan staan eronder allemaal andere met de bedragen!