Ja, ik ben dus op zoek naar een bepaald snoepje Ben een paar keer op vakantie geweest in Griekenland en daar waren ze te koop, gewoon in de supermarkt geloof ik en kleine eetwarenwinkeltjes het is ook niet typisch Grieks naar mijn weten, maar omdat ik ze daar altijd kocht vermeld ik dat erbij Het zit in een gewone zak zoals de meeste snoepjes zitten de vorm van de zak is zoals de vorm waarin die snoep banaantjes zitten bv (vierkantig dus) Om elk snoepje zit een folietje en er zijn verschillende smaken. Snoepje heeft een harde buitenkant en zachte binnenkant. Buitenkant heb je dus in verschillende smaakjes: sinaasappel, chocola(?) pepermunt en nog een paar geloof ik. In het snoepje zit chocola geloof ik, maar kan ook iets anders zijn. Het is alweer een paar jaar geleden, dus ik weet het niet meer exact. Volgens mij zijn het snoepjes van eclairs of zo. Wie herkent ze en weet of ze in Nederland te koop zijn want ze zijn zoooooo lekker behalve de pepermunt smaak en de sinaasappel is ook niet zo , als er uberhaupt sinaasappelsmaak in zit vraag ik me ineens af.
Misschien hier tussen zoeken ? Eclairs, Toffee's en Caramels World of sweetness Snoep - Confiserie World of sweetness Anneke's Zoetwaren, Arnhem, The Netherlands
Bedankt voor het meezoeken allemaal, maar nog niet echt gevonden geloof ik. De laatste foto die je liet zien Renate, met al die verschillenden. Die snoepjes links boven kunnen ze zijn, of ze lijken er veel op, alleen lijken ze wat plat terwijl degenen die ik zoek ovaal zijn. Het zijn echt verschillende smaakjes in 1 zak, met verschillende kleurtjes folie dus. Zo heb je: rood, paars, groen,blauw, oranje en misschien ben ik een kleur(en) vergeten. Chantal: Ze zijn heeeeeeeeeeeeeeerlijk Niemand uit Griekenland hier? hihihi
Loop eens regelmatig de xenos binnen die hebben vaak van die aparte dingen.Wie weet liggen ze er tussen. Lidl heeft deze week ook grieksthema misschien hebben die ze toevallig. Het kan zijn dat ze wel tussen de link staan maar dat ze van verpakking/vorm veranderd zijn,daar kom je dan ook enkel achter door te proeven
Hoe langer ik naar die foto kijk hoe meer ik denk dat dat ze zijn Maar goed, nu nog weten waar ik ze kan kopen
Loontje: Zag ze niet in de folder staan, bedankt voor het meedenken Bij xenos heb ik ze nog nooit gezien, maar nu let ik daar ook niet echt op moet ik zeggen. Kan zijn dat ze van verpakking zijn veranderd, maar dan moet je alsnog de verschillende folietjes hebben om de smaak aan te duiden. Maar het zijn volgens mij de snoepjes van de foto van Renate, die snoepjes linksboven en rechts ligt er ergens ook nog 1.
Is het niet Quality street? http://farm4.static.flickr.com/3192/2572921732_e2c1321d2e.jpg http://www.nestle-family.com/quality-street/english/products/assets/images/mackintosh-quality-street.gif
Geen dank maar volgens mij zetten ze niet altijd alles in een folder al is het thema...de lidl dus. Al het of cadbury(met 2 x een r?) of blue bird zijn dan heb je kans dat je ze wel aantreft bij de xenos.Vooral dat eerste merk.Ik zou toch eens kijken of je ze daar aantreft zeker zo in de zomer eind zomer komt er veel van dat buitenlandse spul binnen(heb er gewerkt).
Zat ik ook nog aan te denken ja die hebben ook verschillende kleuren folie...En vaak wel verkrijgbaar bij de xenos zeker rond de feestdagen.En trouwens ook erg lekker hahaha.
Ik denk dat ik vanmiddag maar eens naar de stad rij en langs de Jamin en xenos ga. Ik moet ze gewoon hebben, krijg je he als je zwanger bent Het is ook niet alleen om het snoepje zelf, maar het is gewoon heel irritant als je iets zoekt en je kunt het niet vinden.
Ik vind het een heerlijk land, vooral Rhodos, hmmm 8) En dan zo'n heerlijke pita gyros, heerlijk is dat, mis ik ook zo