stel hier je vragen aan een van onze leden wat heb je nou altijd al willen weten over iemand dus Naam: Vraag: en antwoord de andere zo Vraag: Antwoord: voor het geval er meerdere mensen tegelijk vragen gaan stellen
Naam; Djezelf; Andwoord; Hahaha. Heel simpel. Als je iets aan iemand wil vragen kan het op deze manier. Dus niet hele rare vragen stellen, maar gewoon gezellig. Zoals jij nu ook hebt gedaan Naam; Djezelf Vraag; Wat voor kleur haar heb je?
Dit is gewoon voor de lol, je gaat toch niet iemand via een pb vragen naar de kleur van z'n haar........ maar goed als jullie het niet leuk vinden......
Naam; Djezelf Andwoord; gewoon voor de fun, maar het is wel leuk om een keer iemand iets te vragen, terwijl je dat gewoon nooit zou doen Naam; Kiki Vraag; heb jij geen vraag die je iemand zou willen stellen, wat je normaal nooit zou doen?
naam : mouschy vraag : ik zie in je album een foto staan van je zoontje ewout, in een zwembad, met, als ik het goed zie, zijn koppie onder water. Mag dat? en krijgt zo'n kleine geen water binnen. Was ik erg nieuwsgierig na. ennuh leuk idee dit.
Whahaha allemaal vraagjes aan MIJ je mag iedereen vragen hoor Maar goed ik zal ze 'even' beantwoorden; Naam; Albertina Andwoord; mijn lievelings gerecht is ...... ehm..... eigenlijk vanalles wel vooral buitenlands vind ik erg lekker. Als het maar niet te scherp gekruid is met pepers en zo. Ben geen moeilijke eter Naam; Popje Andwoord; TUUUUUUUURLIJK mag je ook mee doen, hoef je toch niet te vragen gewoon doen hoor! Naam; Meliske Andwoord; Ewout was 2 maanden toen hij voor het eerst mee ging naar het zwembad. Als je op baby zwemmen zit doen ze wel vaker het kindje helemaal onder water. Het gaat heel snel hoor Maar dit was niet op baby zwemmen. Mijn man en ik zijn duikers en zwemmen heel veel. Ook ben ik bevoegd om les te geven, en we weten dus wat we doen. Ik heb Ewout vast gehouden en in zijn gezicht geblazen en dan snel onderwater en mijn man heeft de foto gemaakt met onze onderwater camera. Als je in het gezichtje blaast sluit alles af, oogjes, mondje enz. Dus het is meer een refelex. Maar ik zou het niet doen als er geen begeleiding bij is als ik jou was... Naam; Kaatje Andwoord; Gezellig mee doen! hahaha Ehm.. even vraagje bedenken..... Naam; Meliske Vraag; ga je vaak zwemmen? Nu je zwanger bent is zwangerschaps zwemmen ook erg lekker Naam; Kaatje Vraag; dit is je eerste ronde Clomid? hoe heb jij het ervaren? had je nog last van bijwerkingen? ik had er alleen de 1e ronde last van, verder eigenlijk niet. succes!
naam - mouschy antwoord - nee eigenlijk zwem ik heel weinig, op zich vind ik zwemmen wel leuk, maar schaam me een beetje in badpak en bikini (ben niet zo mager) en ik vind het heeeel erg vies om in een zwembad te gaan wat al een paar uur open is. ALS ik ga zwemmen ga ik meteen als het open is, dan is het water tenminste schoon! ennuh, wat betreft mijn vraag aan jou over je zoontje onder water, begrijp me niet verkeerd he, ik geloof zeker wel dat je weet wat je doet, maar vond het een hele mooie aparte foto =D>
Naam; mouschy Vraag; heb jij geen vraag die je iemand zou willen stellen, wat je normaal nooit zou doen? Antwoord: Nee, eigenlijk niet. Als ik een vraag wil stellen, dan doe ik dat gewoon. naam: mouschy Vraag: vooruit, toch een vraag dan, krijgt Ewoud al af en toe een fruithap van je?