mooie plaatjes in jullie onderschrift

Discussie in 'De lounge' gestart door dorien, 29 okt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Wat hebben jullie allemaal supermooie plaatjes als onderschrift! Echt helemaal mooi! Doen jullie dat met Photoshop? Ik heb het programma nét, ik heb alleen nog geen boek ofzo, dus het is erg ingewikkeld. Heeft iemand tips of wil iemand me helpen om ook zo'n mooi plaatje te maken? Of weet iemand misschien een tutorial site ofzo?

2. toerist18

toerist18 VIP lid

23 okt 2005
    8.317
    1
    0
    ik maak babymutsjes met naam
    Nederland
    Dan moet je een van de moderators een mailtje sturen, die kunnen dat voor je maken.

3. Daphne

Daphne Fanatiek lid

1 jan 2006
    4.615
    0
    0
    Roosendaal
    Ik weet niet hoe het zit met de andere moderators, maar ik weet echt niet hoe ik zo'n banner maak hoor. Je kunt hem zelf maken en dan plaatsen en daar zullen inderdaad vast wel sites/programma's voor zijn.

4. Assepoester

Assepoester Bekend lid

24 jul 2006
    927
    0
    16
    Leeuwarden
    Je kunt voor tutorials altijd even googlen, er zijn er duizenden. Je begint dan met het maken van een nieuwe afbeelding, 72 dpi en 400 pixels breed en 100 pixels hoog. Dan heb je ong. de grootte van mensi's banner. Vervolgens is het een kwestie van plaatjes openen, knippen en in je banner plakken. Gewoon kijken wat er gebeurt en evt. in de 'help' van het programma kijken. Als laatste moet je weten dat alle lagen 'plat' gemaakt moeten worden (in engels: 'flatten image') en dan kun je je nieuwe banner als .jpg opslaan. Tot slot nog uploaden op iets als 'imageshack.com' of 'photobucket.com'. Die geeft je dan weer de link om hier op de site in je profiel te zetten, net als de huidige banners. Veel succes ermee en als het echt niet lukt wil ik je wel via pb-tjes of msn helpen of het anders voor je maken.

Deel Deze Pagina