mijn hondje afgemaakt 7-7-7

Discussie in 'De lounge' gestart door engeltje22, 8 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. engeltje22

engeltje22 Actief lid

27 apr 2007
    126
    0
    0
    ja tuurlijk hou ik jullie op de hoogte.ik voel wel alsof ik ongi moet worden dus wie weet niet he.

jullie zijn allemaal zo lief :D

2. Semmie

Semmie Fanatiek lid

5 sep 2006
    1.021
    0
    0
    Gezinscoordinator ; )
    Didam
    jeetje meis, wat een onzekerheid over je hond. leef met je mee hoor....duim ook keihard voor een positieve test....houd vol meis! Knuffie

3. engeltje22

engeltje22 Actief lid

27 apr 2007
    126
    0
    0
    nou ik heb ze wat vroeger gebelt en die man was nu op straat maar zodra hij op buro was zou hij in het sisteem kijken en mij terug bellen.

4. Hoop dat je snel meer duidelijkheid zult krijgen.
    Heb je verhaal vol verbazing gelezen,wist helemaal niet dat het zo werkt in nederland.

Liefs Vlindertje

5. mandy1

mandy1 VIP lid

31 jan 2007
    6.881
    1
    0
    restaurantmedewerkster
    baarn
    en meid weet je al wat meer nu? en heb je getest?

6. Moesje78

Moesje78 Fanatiek lid

26 apr 2006
    2.177
    1
    0
    toen ik zwanger was voelde ik me ook alsog ik ongesteld moest worden.....ik duim met je mee...

7. hope43

hope43 Fanatiek lid

14 jul 2006
    2.255
    0
    0
    ik kwam ook ff gluren of er al nieuws was, en hopelijk goed nieuws,...

8. engeltje22

engeltje22 Actief lid

27 apr 2007
    126
    0
    0
    nou heb nog geen test gekocht omdat ik het dan morgen maar voor de zekerheid doe.en die man heeft niet terug gebelt dus weet echt niet wat ik moet doen morgen ben ik de hele dag werken :(zat te denken aan mijn advocaat misschien kan hij wat nieuws horen ofzo.

9. Moesje78

Moesje78 Fanatiek lid

26 apr 2006
    2.177
    1
    0
    ik snap je even niet zo goed, wat is de reden dat je geen test hebt gekocht?

10. engeltje22

engeltje22 Actief lid

27 apr 2007
    126
    0
    0
    omdat ik zoiets had van waarscheinlijk komt het vandaag of morgen wel aan de ene kant denk ik nu beetje stom geweest om niet 1 te halen :D.maar goed morgen weer een dag.

11. Esthertje

Esthertje Fanatiek lid

6 sep 2006
    1.807
    0
    36
    Haarlem
    Als ik jou was zou ik morgen je advocaat erop zetten, die mensen komen misschien weer iets verder.

12. engeltje22

engeltje22 Actief lid

27 apr 2007
    126
    0
    0

dat wou ik net gaan zeggen misschien krijgen die wat meer voor elkaar zei ik ook al tegen mijn vriend ze doen zo raar misschien hebben ze hem al afgemaakt :(.zulke mensen als dit heb ik nog nooit mee gemaakt.

13. Esthertje

Esthertje Fanatiek lid

6 sep 2006
    1.807
    0
    36
    Haarlem
    Dat lijkt mij niet, lijkt mij toch wel dat ze je op de hoogte stellen, toch?

14. Mandarijn

Mandarijn Bekend lid

3 feb 2007
    760
    0
    16
    ik had je hier al voor gewaarschuwd en van een advocaat zijn hun echt niet onder de indruk,
    heb je al contact met die Kuiper gehad van UKCE ?
    die kan jou precies vertellen wat je moet doen en waar je moet bellen,
    hij kan je echt helpen, ik snap niet dat je nog geen contact hebt opgenomen hoor eerlijk gezegd
    hij heeft dit al zo vaak aan de hand gehad en honden gered hiervan
    ik krijg bijna de neiging om zelf te gaan bellen :rolleyes:

15. engeltje22

engeltje22 Actief lid

27 apr 2007
    126
    0
    0
    ik heb contact met hun gehad ik moest hem bellen morgen maar kan morgen niet dus dat ga ik vrijdag doen als ik nog niet meer weet over mijn hond ik had het gevoel dat hun mij niet echt kunnen helpen omdat ze mijn hier in de buurt allemaal zulke negatieve dingen zeggen,is je eigen schuld je wist dat het er een keer van zou komen,mijn vriend die er zelf niet echt achteraan gaat dus voel me er hellemaal alleen voor staan en die mensen aan de telefoon elke keer zullen wel denken ik zou dat meisjes wel even afpoeieren.

16. Esthertje

Esthertje Fanatiek lid

6 sep 2006
    1.807
    0
    36
    Haarlem
    Ja maar je heb toch wel even tijd om morgen te bellen, lijkt mij dat je toch ook pauze hebt :rolleyes:

17. Moesje78

Moesje78 Fanatiek lid

26 apr 2006
    2.177
    1
    0
    Ja, bellen is morgen waarschijnlijk een van de weinige dingen die je kunt doen, en anders laat je je vriend bellen, het is ook zijn hond!

18. Mandarijn

Mandarijn Bekend lid

3 feb 2007
    760
    0
    16
    daar had ik je voor gewaarschuwd toch, laat je je daardoor leiden? dat hoop ik niet voor je hond!
    dat je vriend er niet achteraan gaat kan ik 1 ding over zeggen: hij verdient het niet eens een hond te hebben!
    en dat jij geen tijd hebt om een telefoontje te plegen voor je hond die voor zijn leven afhankelijk is daar kan ik met mijn hoofd niet bij, als dit mijn hond was dan stond ik allang bij Kuiper op de stoep
    maar ik zie al waar dit heen gaat, en ik zie het heel somber in voor je hond, want je hebt er niet genoeg voor over
    zielig!

19. Moesje78

Moesje78 Fanatiek lid

26 apr 2006
    2.177
    1
    0
    Mandarijn ik ben het met je eens, maar dat had je ook wel iets tactischer mogen zeggen!

20. Katootje

Katootje Fanatiek lid

2 feb 2006
    1.909
    0
    0
    Gelderland
    Veranderd dat iets aan de waarheid? Lijkt me duidelijk dat het dier zeker door "vriendlief" niet meer gewenst is dus....
    Engeltje heeft geen tijd voor haar hond om te bellen....ik belde desnoods stiekum vanaf de plee!

Natuurlijk roepen dadelijk de moraalridders dat we engeltje in haar waarde moeten laten....wat die waarde in dit geval ook is? :evil:

Ik weet dat het verboden is deze honden stamboomloos te houden maar wat kan dat dier er aan doen? Die zit daar nu op een voor hem/haar vreemde plaats. Triest voor dat beestje!

Deel Deze Pagina