mijn hondje afgemaakt 7-7-7

Discussie in 'De lounge' gestart door engeltje22, 8 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. djellybelly

djellybelly Niet meer actief

nou ja dan is deze zin ook raar!

of zie ik het verkeerd!

2. prinses

prinses VIP lid

20 mei 2006
    18.334
    1
    36
    Ik vind het ook een vreemd verhaal

3. Carmen11

Carmen11 Niet meer actief

:rolleyes:

4. djellybelly

sorry snap je niet hahahahaha

5. Carmen11

Carmen11 Niet meer actief

tegen mij?
    haha
    met :rolleyes: bedoel ik dat ik het ook vaag vind dat ze geen tijd heeft maar toch vanaf maandag al vrij is...

snap je ? ;)

6. djellybelly

hhahahah sorry ben niet helemaal wakker hahahahaha
    bedankt voor de opheldering ;)

7. Moesje78

Moesje78 Fanatiek lid

26 apr 2006
    2.177
    1
    0
    Dat dacht ik ook al, vandaag op het werk geen tijd om te bellen, maar ook vanaf maandag niet meer aan het werk.... :confused:

Iets klopt er hier niet.....dus Engeltje ik zou zeggen reageer eens....

8. Caithlin79

Caithlin79 VIP lid

21 mei 2006
    6.208
    3
    38
    Als het ik goed heb gelezen was ze vanaf maandag niet aan het werk maar vanaf vandaag wel weer?

Maar... als je tijd hebt om hier te posten heb je ook tijd om te bellen lijkt me...
    Dus erachteraan meid!

9. Mandarijn

Mandarijn Bekend lid

3 feb 2007
    760
    0
    16
    ik heb je een paar keer specifiek gevraagd of je kuiper had gesproken, maar daar geef je geen antwoord op, hij kan je beter helpen dan een advocaat, al heb je wel een advocaat nodig uiteraard
    Weet je wat het ook is, ik weet dat die kuiper n.l. zelf stappen onderneemt in deze gevallen, dus daarom snap ik niet als jij contact hebt gehad met hem, waarom ik daar nog niks over teruglees?

veel succes voor dat gesprek zaterdag,
    hoe of wat dan ook en wie wat ook zegt, je moet gewoon doorgaan
    ik sta juist achter je en dit valt niet mee,

10. mobielfreak

mobielfreak Fanatiek lid

28 jul 2006
    2.471
    0
    0
    Thuisblijfmama!
    Schiedam
    Sorry, maar ik begin het nare gevoel te krijgen, dat ze hier alleen zit om aandacht te krijgen. Ik lees dit topic al een paar dagen mee, maar ga dan nu ook maar reageren..
    Als je echt zoveel van je hond houd als je zegt dat je doet, neem dan ook het advies aan van de mede forummers, en doe er wat mee!

Sorry hoor, maar wij zouden ons huis uitgezet worden, en konden terecht bij mijn schoonouders, maar dan wel zonder mijn 2 honden en poes. Ik heb alles op alles gezet, om een ander huis te vinden, zodat ik geen afstand van mijn beestjes hoefde te doen. Er was eventueel wel een kennisje waar ik de beesten kwijt had gekund, maar dat had wel betekend, dat ze niet echt in de buurt zouden zijn, ik was in staat om in ieder geval elke dag bij mijn dieren langs te gaan, zodat ze zich niet 'verlaten' zouden voelen..

En over je opmerking van Jack russells, sorry hoor.. maar slaat ook nergens op :(

Ik was gek geworden, denk ik als iemand mijn honden in beslag zou nemen, en had hemel en aarde verzet, om ze terug te krijgen! En ik had echt alle hulp aangepakt, die ik zou kunnen krijgen, maar ja wie ben ik nou? :confused:

11. bengeltje86

bengeltje86 VIP lid

6 jan 2007
    8.553
    0
    36
    renkum
    dat idee had ik nou ook dat ze hier ging zitten om aandacht te krijgen
    en ja ik had er ook alles aangedfaan om me hondje terug te krijgen.
    maar ik snap ook niet ze zegt is vanaf maandag vrij dan heb je lijkt mij tijdzat om te bellen ook als je een zwangerschapstest kan kopen heb je tijd .

ik hoop echt dat die arme hond niet zolang daar hoef te zitten pff echt zielig :cry:

12. kwebbeltje

kwebbeltje VIP lid

13 jul 2005
    15.340
    1
    0
    Verpleegkundige
    Duitsland
    Zullen we proberen om nog steeds van de waarheid uit te gaan. Ondanks een aantal tegenstrijdige zinnen is het niet netjes om er nu van uit te gaan dat het verhaal niet klopt.

Misschien dat de TS uitleg kan geven.

Aan wantrouw heeft niemand iets aan.

Kwebbel Moderator

13. Kejay

Kejay Niet meer actief

Ik vind het allemaal een heel raar verhaal.
    Ik heb je nog een PB gestuurd met een adres van een hele goede vriendin van mij die veel doet in die wereld.
    Ze is keurmeester en fokker, kent alle mensen persoonlijk (dogs with spirit, ARFE enz...) en kan je zo helpen om verder te gaan. Ze weet precies hoe ze dit soort dingen aan moet pakken en bij wie ze aan de bel moet trekken. Ze volgt dit soort dingen op de voet en doet veel voor mensen.

Ik vind de reactie ook raar als je zegt dat je eigenlijk niet naar ons had moeten luisteren (ik vat dit zo op) er waren VEEL goede tips en iedereen probeerd je te helpen zo goed als zij kan!

En mij werk, hoe medelevend ze ook zijn kon gewoon de klere krijgen! Het gaat tenslotte om je hond (voor mij is mijn hond net als een kind)

En als mijn vriend zo zou reageren, zou ik me afvragen of dat wel een man is met wie ik kinderen zou willen krijgen, als hij al zo onverschillig is over een hond! Jullie zijn er aan begonnen dus moeten jullie het ook afmaken! Zo zielig dat het beestje gewoon in de steek gelaten wordt! Nou nou, hadden jullie hem ook wel kunnen laten liggen met 2 weken, was hij beter afgeweest!
    Ik had HEM de deur gewezen in plaats van de hond!

14. mobielfreak

mobielfreak Fanatiek lid

28 jul 2006
    2.471
    0
    0
    Thuisblijfmama!
    Schiedam
    Amen...

Ik heb ook wel eens bonje met mijn vriend gehad om de honden, en dan stelde ik hem maar voor, dat hij dan kon vertrekken, mijn honden zijn mijn kindjes, en niemand, maar dan ook niemand die mij kan vertellen, dat ik ze weg moet doen!

15. Niet meer actief

Dit had zo mijn verhaal kunnen zijn......Lees ook al tijdje mee, maar er werden al genoeg tips enzo gegeven dus dacht, dat komt wel goed. Benieuwd hoe het afloopt...

16. mandy1

mandy1 VIP lid

31 jan 2007
    6.881
    1
    0
    restaurantmedewerkster
    baarn
    als zij aan het werk is kan ze ook niet reageren.

17. kvptje

kvptje Fanatiek lid

31 dec 2006
    1.156
    1
    0
    huismamma!!!
    Vlaardingen
    Maar ze was toch vanaf maandag al niet meer aan het werk omdat haar collega's zo meelevend waren?!?!?!?!
    Hoe langer ik mee lees, hoe minder ik van het hele verhaal snap

18. prinses

prinses VIP lid

20 mei 2006
    18.334
    1
    36
    Maar ze moest vandaag weer werken. ;)

19. mandy1

mandy1 VIP lid

31 jan 2007
    6.881
    1
    0
    restaurantmedewerkster
    baarn
    inderdaad! lezen dames ;)

20. Mandarijn

Mandarijn Bekend lid

3 feb 2007
    760
    0
    16
    het is misschien goed om te zeggen dat dit maanden kan gaan duren voordat ze haar hond terug kan krijgen, ook als ze er ALLES aan doet om hem terug te krijgen,
    die processen daar lopen nu eenmaal niet zo snel
    dus dat ze vorderingen maakt kan wel even duren, ik had wel verwacht dat er al iets gebeurd was vanuit het ukce en dat lees ik maar niet terug

Roxanne, goed dat je ook haar tel.nrs. hebt gegeven van mensen die hiervan weten,
    het ligt nogal ingewikkeld dit allemaal, maar goed het is te doen, dat bewijzen talloze honden die wel terug mochten naar hun huis
    ik hoop met heel mn hart dat dit hondje ook terug mag en dat Engeltje door blijft vechten,

kom op engeltje, want je kan het ! steunen wil ik je graag, maar meer kan ik helaas niet voor je doen en dat spijt me erg,
    zet hem op en laat je niet kisten door niemand!

Deel Deze Pagina