mijn hondje afgemaakt 7-7-7

Discussie in 'De lounge' gestart door engeltje22, 8 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kejay

Kejay Niet meer actief

Toevallig is er weer een hond vrijgelaten een paar weken geleden. Deze hond heeft 13 maanden in "hechtenis" gezeten.

Jammer dat je niet hoort of ze er gebruik van heeft gemaakt

2. Mandarijn

Mandarijn Bekend lid

3 feb 2007
    760
    0
    16
    ja daar ben ik dus ook zo benieuwd naar, het zou echt een gemiste kans zijn als het niet zo is, maar ik blijf keihard hopen dat ze alles doet en wij kunnen haar in elk geval aanmoedigen en te steunen
    ik zit de hele dag eraan te denken en steeds kijken hier of er al nieuws is

3. mandy1

mandy1 VIP lid

31 jan 2007
    6.881
    1
    0
    restaurantmedewerkster
    baarn
    en engeltje had je nog gebeld zo ja en en en?

4. dieseltje2

dieseltje2 Fanatiek lid

16 okt 2006
    1.578
    0
    36
    dietist
    zuid holland
    Vreemd, ze reageert niet meer.......
    Laten we maar hopen dat ze het druk heeft met regelen/bellen etc.....
    Ik hoop dat ze haar hond terugkrijgt.....
    Doe je best engeltje...

5. hope43

hope43 Fanatiek lid

14 jul 2006
    2.255
    0
    0
    ow nog geen reaktie,...
    is hier geen nieuws goed nieuws?
    is ze misschien boos geworden om onze reakties en gaf dit haar net die adrealine kick die ze nodig had om de boel aan te pakken ,..
    opdat ze met goed nieuws terug komt,.... :)
    ik hoop het,........

ik denk dat ik maar eens naar haar andere berichtjes ga kijken,....
    en dan maar weer afwachten

6. Moesje78

Moesje78 Fanatiek lid

26 apr 2006
    2.177
    1
    0
    Engeltje laat eens wat van je horen.....

7. hope43

hope43 Fanatiek lid

14 jul 2006
    2.255
    0
    0
    misschien moe, misschien de hele dag met dr advokaat in de weer geweest,..

of zal dr vriend niet meer willen dat ze het hier over het hondje heeft?
    reageerd ze ook niet meer in andere topics?

8. Kejay

Kejay Niet meer actief

9. streepjes

streepjes Fanatiek lid

2 apr 2007
    1.155
    0
    0
    Sorry ik heb niet alles gelezen, maar waarom koop je een hond die je niet mag hebben?

En het is wel een feit dat bijv. een pitbull in de verkeerde handen een moordmachine wordt..
    En dus vind ik het logisch dat sommige rassen verboden worden, want je hebt niet de controle over wie zo een beest aanschaft, dus de opmerking dat het aan het baasje ligt en niet aan de hond is wel waar maar heb je gewoon niet veel aan, want de hond kiest het baasje niet maar het baasje de hond en niemand weet wat die man of vrouw vervolgens met dat dier gaat doen.
    Laatst fietste ik met mijn dochter langs een rotweiler(met een skinhead eraan) en die hond wou dus gewoon mijn dochter van 6 van de fiets trekken!Die hond begon helemaal te kwijlen!
    Nou die man kon dat enorme beest net houden! Stel je voor dat ie hond losgekomen was :confused:
    Sorry maar ik vind grote honden echt gewoon gevaarlijk, ook al zijn de meeste honden heel erg lief.

10. zonneschijntje

zonneschijntje Actief lid

13 jul 2007
    105
    0
    0
    NL
    streepjes het gaat zich niet erom dat TS een hond koopt die verboden is, want dat is deze hond namelijk niet, mits deze een stamboom heeft!
    En laat zij nou net een hond kopen zonder stamboom...
    Snap ook wel dat dat goedkoper is maar voor de toekomst niet zo slim want je weet dat je daarmee het risico loopt dat je hond word opgepakt.
    Jammer dat mensen hier niet eerst over nadenken voordat ze zoiets aanschaffen.

11. Claartje79

Claartje79 Fanatiek lid

17 aug 2006
    4.862
    1
    0
    huismuts
    Groningen
    wij hebben een kruizing bouvier ierse wolfshond met een schofthoogte van 72 cm en onze hond vind kinderen alleen maar lief!
    grote honden zijn niet gevaarlijk, dat zijn de baasjes. ook al vind jij dat je daar niks aan hebt, je kunt niet de hond de schuld gaan geven, je moet wel de schuld daar leggen waar deze hoort!

TS heeft inmiddels al toegegeven dat het niet handig was. ze was jong en wist te weinig van het ras af om te weten dat ze een stamboom nodig had. een koper is natuurlijk verantwoordelijk (en die verantwoordelijkheid heeft ze inmiddels op zich genomen), maar een verkoper ook, maar daar hoor ik helaas niemand over.

12. hope43

hope43 Fanatiek lid

14 jul 2006
    2.255
    0
    0
    nog steeds niks gehoord ? ? ?

13. streepjes

streepjes Fanatiek lid

2 apr 2007
    1.155
    0
    0
    En dan pak je de eigenaar op en zit er een agressieve hond in het asiel die toch nooit meer een baasje krijgt.
    En dat jullie hond lief is voor kinderen dat zal best wel, maar ik zou mijn kind of baby nooit alleen laten met een grote hond, want het blijft een roedeldier..DIER dus he?Het is geen mens maar een dier!
    Ik walg van mensen die hun hond kusjes op de mond geven terwijl diezelfde hond net aan zijn anus heeft gelikt en dan hun hond mee naar bed nemen en zeggen dat hun hond hun kindje is..heel eng!
    Even voor de duidelijkheid ik vind honden vaak prachtige beesten en ik walg juist van mensen die hun hond niet op kunnen voeden..

14. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Mijn hond is ook een super lief beest, een bruine labrador van 1.. de laatste dag voor mijn bed verschoond wordt mag hij ook mee naar bed..walg je nu ook van mij :rolleyes:

15. mandy1

mandy1 VIP lid

31 jan 2007
    6.881
    1
    0
    restaurantmedewerkster
    baarn
    sorrie hoor maar jij gaat echt helemaal offtopic dit heeft hier helemaal niets mee te maken!
    ieder zijn eigen mening over honden de ene neemt ze nu eenmaal wel in bed en de ander doet dat niet lekker boeiend!

16. pluk

pluk VIP lid

13 dec 2005
    16.258
    4.489
    113
    Het spijt me heel erg maar denk je nu echt dat dit aan de grote van een dier afhangt, uit deze tekst maak ik namelijk op dat je je kind wel alleen zou willen laten met een kleine hond.

In mijn ogen moet je een kind en een hond nooit zonder toezicht laten.
    Vaak is het ook zo dat het kind de hond pijn doet waarop deze dan bijt, en laten we eerlijk wezen de hond trekt dan aan het kortste eind.

Groetjes Anita

17. hope43

hope43 Fanatiek lid

14 jul 2006
    2.255
    0
    0
    haha nou als ik sommige vrouwen zie, die een vieze kerel mee naar huis nemen, denk ik ook weleens, kun je nog beter een hond mee je bed in nemen nemen :rolleyes: :rolleyes:
    haha tja als we toch off topic gaan :)
    ps ik heb trouwens geen hond :)

18. Niet meer actief

Hier net zo! En onze jack russel noemen we dus echt wel ons kindje! Staat altijd op alle kaartjes, we hebben net uitbundig zn verjaardag gevierd, en is straks zelfs ons bruidskindje!
    Maar goed dat doet er nu even niet toe, maar wilde het toch even kwijt....
    Ow slaapt dus ook wel eens bij ons in bed ja HEERLIJK!

19. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Nog gefeliciteerd ! hiep hiep hoera :)

20. Claartje79

Claartje79 Fanatiek lid

17 aug 2006
    4.862
    1
    0
    huismuts
    Groningen
    onze hond komt anders wél uit het asiel, is 7 jaar lang zwaar mishandelt door zijn vorige baas en was compleet verknipt. we hebben lang met hem moeten trainen om er weer een fatsoenlijke lieve hond van te maken en nog steeds vertrouwd hij sommige mensen niet. maar dat neemt niet weg dat het niet die hond zijn schuld is en dat die hond verder hartstikke lief is. of ik de hond alleen laat met kinderen heb ik het niet over gehad, dus waar die uitbarsting vandaan komt?! :(

plus dat dit allemaal niet op gaat voor de hond van de TS, want die is niet vals en slecht opgevoed?!

de rest laat ik maar lekker gaan, want mijn hond is wel mijn kindje, een ander kindje dan een mensen kind, maar ik geef niet minder om hem

Deel Deze Pagina