Kaatje, lekker toch je bruine labrador lekker bij je in bed! Persoonlijk zou ik een dier (hond en kat) ook nooit alleen laten bij mijn kind. Gewoonweg omdat mijn kind het dier wel dusdaning kan gaan pesten dat het dier uit zelfverdeding gaat reageren. En wie krijgt er dan de schuld, juist ja het dier. (als Engeltje weer reageert gaan we weer on-topic.... )
ja idd. ook al begin ik sterk te twijfelen of engeltje nog reageert.. 1 jaar is leuk ! En idd is lekker hoor je hond in bed haha
Ik pas wel eens op, op het kindje van de buren van anderhalf. Hij komt dan naar ons toe en vind onze hond helemaal geweldig. Alleen laten doe ik ze idd nooit. Het is wel super om te zien dat onze hond zich helemaal aanpast als die kleine er is. Als wij met hem spelen met bv zn flos (stuk touw) Zet ie al zn kracht om niet te verliezen. De kleine doet dat na en pakt dan ook het touw en dan pakt de hond ook het touw en houdt dan eigenlijk alleen vast en zet geen kracht.... Laten we hopen dat ie zich ook zo goed aanpast als onze kleine er is! Ik denk zelf ook dat engeltje hier niet meer reageerd....Het is nu weekend dus tijd genoeg om even iets te laten horen denk ik zeker als er zoveel mensen op dit forum de moeite hebben genomen om dr te helpen kun je wel even laten weten hoe het er nu voor staat....