mijn hondje afgemaakt 7-7-7

Discussie in 'De lounge' gestart door engeltje22, 8 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mariekebalm

mariekebalm Fanatiek lid

31 okt 2006
    1.882
    0
    0
    Argeliers, Frankrijk
    Dank je wel, gelukkig heeft mijn hond geen brede kop, dus kun je het niet goed zien...

2. fleerpje

fleerpje Actief lid

26 jun 2007
    309
    0
    0
    engeltje heb je al contact met mensen opgenomen? Met uitprinten schiet je namelijk niet erg veel op...

Bellen, mailen en weet ik wat allemaal al vrees ik dat de kans heel klein is. Veel sterkte ermee

3. engeltje22

engeltje22 Actief lid

27 apr 2007
    126
    0
    0
    heb trouwens die formulier uitgeprint over ik ben tegen rad zodat ik handtekeningen kan vragen want staat ook op die site dat ze in hliversum een goedkeuring hebben gehad ze moeten 40.000 handtekeningen hebben voor ze er wat mee gaan doen zodat de fokker de dupe is en niet de baas en de hond laten ze me aub 10.000 schuld geven inplaats mijn hond die meer waard is dan dat.ik denk zelf ook dat ik machtenloos ben zoals de site waar dat filmpje opstaat die zeggen dat ook.ik heb een staffordshire bull terrier en heeft wel wat van een pitbull die man hoeft maar in een slechte bui te zijn die dag en het is gewoon een pitbull,zo zie ik dat.

4. Niet meer actief

Das ook niet normaal, hoop dat je snel meer weet...

Mijn vraag stelde ik omdat in de tittel stond: mijn hobdje afgemaakt op 7-7-7 terwijl hij/zij dus nog wel leeft.. :oops:

5. engeltje22

engeltje22 Actief lid

27 apr 2007
    126
    0
    0
    dat hoorde ik gisteren dus wel ja van de politie maar hier geven ze zo veel moed en op andere site ook dat hij gewoon nog leeft

6. Niet meer actief

meis, heb je de politie al gebeld? Hebben ze je iets verteld?

7. Kejay

Kejay Niet meer actief

Is het wolf in je fotoalbum?

Ik zou me er niet zo'n zorgen om maken inderdaad, hij heeft niet echt de uitstraling. Maar zorg toch maar dat je een muilkorf bij je hebt (in de auto binnen handbereik)
    Moet zeggen dat er meestal iets moet gebeuren voordat ze je hond in beslag nemen (klagende buren kan al genoeg zijn)

8. Mandarijn

Mandarijn Bekend lid

3 feb 2007
    760
    0
    16
    wat jij bedoelt die test bestaat zeker (alleen die heet: MAG-test) en die ben je verplicht met een AMERIKAANSE stafford te doen als je daarmee wilt fokken.
    ga je niet fokken, dan hoef je deze test niet te doen. WEL heb je altijd een stamboom nodig van ouders die wel de MAG-test hebben gedaan
    (hadden ze de test niet gedaan, dan had er niet mee gefokt mogen worden)

9. Kejay

Kejay Niet meer actief

Ik hoop dat het filmpje niet te schokkend voor je was :cry:
    Ik heb zelf ook meegedaan aan die handtekeningen aktie. Je hondje wordt niet meteen afgemaakt hoor, er komt een heel shouwingsproces. Het is zo jammer dat ze op een beestachtige manier met onze lieverds omgaan :evil: :evil:

10. engeltje22

engeltje22 Actief lid

27 apr 2007
    126
    0
    0
    dat vind ik ook begrijp echt niet dat de politie dat niet zien of doen ze gewoon alsof?

11. Kejay

Kejay Niet meer actief

Dat is helaas nog steeds iets wat in de grote doofpot gestopt wordt, vandaar de handtekeningen

12. Annalise74

Annalise74 Fanatiek lid

6 mei 2006
    2.258
    2
    38
    West Nederland
    Hier sluit ik me bij aan! Ook van mij veel sterkte en ik hoop op een goede afloop....

13. engeltje22

engeltje22 Actief lid

27 apr 2007
    126
    0
    0
  14. toerist18

toerist18 VIP lid

23 okt 2005
    8.317
    1
    0
    ik maak babymutsjes met naam
    Nederland
    Vervelend voor je dat je hond is weggelopen en afgemaakt.
    Maar ik denk dat jou uitspraak over Jack russels onzin is, anders werden deze honden ook wel afgemaakt als mensen hem vinden en naar het asiel brengen.Ik heb er nog nooit van gehoord.
    Snap best dat je boos en verdrietig bent, maar die mensen kennen jou hond niet, en zien het als een gevaarlijke hond.
    Het is wel steeds als dat gevaarlijke ras doorgefokt.
    Jack's zijn ook wel grommerig.
    En je moet altijd kind en hond nooit alleen laten, zelfs niet bij een colden retriever.Want een kind kan ineens aan oren, haren of staart trekken.
    Sterkte nog!

15. Kejay

Kejay Niet meer actief

16. engeltje22

engeltje22 Actief lid

27 apr 2007
    126
    0
    0
    dat zou ik echt niet weten maar allebei de foto's lijken verdomd veel op mijn bully ook die zwarte nagel..

17. smoekie

smoekie VIP lid

7 mrt 2006
    5.543
    1
    0
    Mandarijn. je hebt de MAG test (Maatschappelijk Aanvaardbaar Gedrag, voor oa AMERIKAANSE staffords) en de RAD test (regeling agressieve dieren)die bedoeld is voor ENGELSE staffords en alle hondenrassen die uiterlijke kenmerken heeft van de pitbull...

ga maar ff googlen zul je zien dat de testen wel deglijk verschillend zijn op bepaalde punten. maar goed maakt in principe niet uit welke test voor welke hond is, in feite gaat dat enkel op wanneer je met de honden wil fokken, het heeft na in beslag name geen enkele zin.... :(

18. Esthertje

Esthertje Fanatiek lid

6 sep 2006
    1.807
    0
    36
    Haarlem
    Maar waarom moet een hond die test dan doen :oops: als ze willen afmaken,dan heeft de test toch ook geen zin meer, of stel k nu een hele domme vraag :oops:

19. smoekie

smoekie VIP lid

7 mrt 2006
    5.543
    1
    0
    die testen zijn voor wanneer je wilt gaan fokken, dan moeten beide ouders die test (mag) doorlopen wil je er legaal mee mogen fokken zodat je ze kunt verkopen met stamboom....

nu heeft het idd geen zin meer en zal ze de hond ongetwijfeld niet meer terug zien totdat ze de hond hebben laten inslapen :(

20. engeltje22

engeltje22 Actief lid

27 apr 2007
    126
    0
    0
    laat trouwens maar zitten is niet mijn hondje die van mij heeft veel meer wit op de poten.

Deel Deze Pagina