mijn hondje afgemaakt 7-7-7

Discussie in 'De lounge' gestart door engeltje22, 8 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Niet meer actief

Ik ben niet zo een hondenliefhebber.... Maar regels zijn regels hier in NL!

Ben zeker wel een voorstander van als een hond je bijt dat deze afgemaakt moet worden!

Maar goed daar gaat dit topic niet over :rolleyes:

2. Lieke1982

Lieke1982 Lid

8 jul 2007
    48
    0
    0
    Ronse (België)
    Veel sterkte :cry:

K heb zelf 2 honden waaronder een American staffordshire. K hoop een ding, dat die onozolle RAD wet niet overwaait naar België.

3. Niet meer actief

is natuurlijk heel sneu maar regels zijn regels, iedereen weet dat je staff. bull een stamboom moet hebben, als je er een in huis haalt zonder stamboom loop je het risico dat ze afgemaakt worden..

Enne, jack russels zijn scheetjes hoor, heb er zelf nooit een gehad maar vind ze zooo lief ;)

4. engeltje22

engeltje22 Actief lid

27 apr 2007
    126
    0
    0
    nou hem nog niks hier enige wat ik weet is dat ze niet weten waar me hond is,politie niet,hondebrigade niet,asiel ook niet.ga zo naar de politie om bewijs van overhadeging te vragen en kan pas om 2 uur weer hondebrigade bellen zodat ik de baas aan de lijn krijg.

5. Chelsea

Chelsea Bekend lid

6 aug 2006
    526
    0
    0
    Keukenassistente
    Rotterdam
    Bij inbeslagname worden ze volgens mij overgebracht naar een Laser-asiel.
    Maar ze willen nooit zeggen waar je hond zit.

6. engeltje22

engeltje22 Actief lid

27 apr 2007
    126
    0
    0
    ben bij politie buro geweest die zeiden dat hij gisteren is geschouwd en nu wacten op ofisier van justitie,ik kan om 1 uur naar de dierenbrigade bellen om te vragen wat er gebeurt en hoe hij door de test is gegaan.

7. engeltje22

engeltje22 Actief lid

27 apr 2007
    126
    0
    0

als dat zo is mogen ze hem van mij vandaag nog afmaken want ze maken hem daar wel zo kapot in die maanden dat hij op het laatst niet meer goed door de test komt mishandeling word er daar gedaan,dan mag hij van mij rusten.

8. Lieke1982

Lieke1982 Lid

8 jul 2007
    48
    0
    0
    Ronse (België)
    Hier worden de vingers gekruisd en gaan de pootjes in de lucht ;)

Ik ga nu werken, k lees het vanavond wel bij mijn thuiskomst.

Ik hoop echt dat het nog in orde komt

9. engeltje22

engeltje22 Actief lid

27 apr 2007
    126
    0
    0
    dank je wel ik hoop het ook maar hou in mijn achterhoofd van niet hoe lief hij ook is.

10. Ehm in die maanden? Hoelang is hij al weg dan?

11. engeltje22

engeltje22 Actief lid

27 apr 2007
    126
    0
    0
    Enne, jack russels zijn scheetjes hoor, heb er zelf nooit een gehad maar vind ze zooo lief ;)[/quote]

enne staffordshire bull terrier zijn ook schatjes ligt hellemaal aan de opvoeding.

12. engeltje22

engeltje22 Actief lid

27 apr 2007
    126
    0
    0
    hij is nu vanaf vrijdag weg maar kijk op internet die honden zitten daar maanden als je er een zaak van maakt die worden om de zoveel maand weer geschouwd.

13. engeltje22

engeltje22 Actief lid

27 apr 2007
    126
    0
    0
    hallo allemaal was ik weer.ben weer naar buro geweest en nummer gekregen die ik morgen pas kan bellen over hoe en wat,ze kon me daar wel vertellen dat bully heel leuk lief mee is gegaan dus geen problemen heeft gemaakt hoop dat het in zijn voordeel is.

14. nicole26

nicole26 Niet meer actief

Hey meid , ik heb je verhaal gelezen en ik heb zoiets soortgelijks meegemaakt met mn hond en het is niet om je bang te maken of wat dan ook maar meestal heeft dit soort zaken geen happy end ...

Ik ken zelfs mensen die een stafford zonder papieren hadden en dat beest was al ouder en had zelfs geen tanden meer , en die hebben ze nog in laten slapen en een zaak ervan maken heeft weinig zin want je trekt meestal aan het kortste eind .. met tot gevolg dat het beest daar maanden alleen in zo'n betonnen hok zit en alsnog een spuitje krijgt, ik wens je heel veel sterkte en ik hoop echt dat je je hondje terug krijgt .. succes ermee

15. guppie81

guppie81 VIP lid

13 sep 2006
    12.334
    1
    0
    Is je hondje nou nog niet overleden?
    Ik vind het echt heel vervelend voor je hoor, maar staffordjes zonder stamboom zijn verboden, zit weinig op lijkt mij... :(

16. Niet meer actief

Heb je nog contact gehad met die mensen van die twee websites?
    Wat zeggen zij? Kunnen ze je helpen...?

17. smoekie

smoekie VIP lid

7 mrt 2006
    5.543
    1
    0
    ja dat het verboden is weet ze nu onderhand wel en je 1e zin had in mijn ogen wel iets tactischer gemogen :(

Is je hondje nou nog niet overleden?

meid laat je wat horen zodra je meer weet? zoals je kunt lezen leven we allemaal met je(en je hondje) mee....

liefs smoekie

18. Niet meer actief

Idd. ik vind die zin erg ongepast... ;)

19. Ooievaar

Ooievaar VIP lid

22 jun 2005
    5.245
    0
    0
    Amstelveen
    Pfffff ik ben het met jullie eens. niet echt een tactische zin zeg :(
    Ze heeft er al moeite genoeg mee dat dit gebeurt is dan zeg je dat toch niet..... :(

20. Kejay

Kejay Niet meer actief

Is niet erg tactisch maar ik denk niet dat ze het zo bedoelde. Laten we maar van het beste uitgaan ;)

Deel Deze Pagina