mijn hondje afgemaakt 7-7-7

Discussie in 'De lounge' gestart door engeltje22, 8 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mandarijn

Mandarijn Bekend lid

3 feb 2007
    760
    0
    16
    Engeltje, heb je al contact opgenomen met die man?
    die schouwing is wel heel snel gegaan, ik heb er mijn vraagtekens bij

2. guppie81

guppie81 VIP lid

13 sep 2006
    12.334
    1
    0
    Nou inderdaad zo bedoelde ik het niet. Had een paar dagen geleden de eerste pagina's gelezen en dacht dat het arme beestje wel overleden was. Sorry dat het er niet zo tactisch uitkwam....

3. engeltje22

engeltje22 Actief lid

27 apr 2007
    126
    0
    0
    nou heb alweer contact op genomen met de hondebrigade maar die wouden me echt niets vertellen en niet eens door virbinden want er ging maar 1 over mijn hond en die was pas morgen om 15:00 morgen aanwezig dat was ook de enige die ergens van af wist,heb ik gevraagt of ze daar geen computers hadden maar hand geschreven briefjes die hij elke mee nam en toen heeft ze min of meer mij af proberen te poeier om te zeggen je kunt morgen bellen.nu dus weer wachten en het word ook steeds later dat ik mensen te pakken kan krijgen.

bedankt alweer ben erg blij met jullie medeleven.

4. engeltje22

engeltje22 Actief lid

27 apr 2007
    126
    0
    0
    ik ben trouwens wel een dag overtijd zal wel door de stress zijn maar hoop toch op wat meer wonderen.

5. Claartje79

Claartje79 Fanatiek lid

17 aug 2006
    4.862
    1
    0
    huismuts
    Groningen
    meid wat zul je op zijn van de zenuwen! geen nieuws is goed nieuws moet je maar denken, dan kun je je daar aan vast houden en ik duim met je mee.

6. Esthertje

Esthertje Fanatiek lid

6 sep 2006
    1.807
    0
    36
    Haarlem
    Ik duim echt voor je, en ik hoop dat het allemaal goed afloopt, ook sterkte met testen ;)

7. mandy1

mandy1 VIP lid

31 jan 2007
    6.881
    1
    0
    restaurantmedewerkster
    baarn
    weet je al iets over je hond?

8. Moesje78

Moesje78 Fanatiek lid

26 apr 2006
    2.177
    1
    0
    ben ook benieuwd....

9. engeltje22

engeltje22 Actief lid

27 apr 2007
    126
    0
    0
    ik weet pas om 15:00 vandaag iets dan kan ik ze opbellen de gene die over mijn hond gaat.

10. mandy1

mandy1 VIP lid

31 jan 2007
    6.881
    1
    0
    restaurantmedewerkster
    baarn
    goh spannend succes!

11. engeltje22

engeltje22 Actief lid

27 apr 2007
    126
    0
    0
    dank je wel maar denk toch dat het slecht nieuws is hoor geen pappieren is geen pappieren o vinden hun het gewoon.ikzelf zeg is geen pitbull maar ze gooien toch alles over 1 kam.wachten duurt lang at er al aan te denken even weg te gaan tot die tijd want mijn hoofd zit hellemaal vol.

ik denk zelf over die 2 dagen overtijd dat het of een dag is nu of gewoon de stress.voel wel van alles dus het kan er elk moment aankomen we wachten ook daar wel op.

12. mandy1

mandy1 VIP lid

31 jan 2007
    6.881
    1
    0
    restaurantmedewerkster
    baarn
    balen hoor meid ik hoop echt dat je je hondje terug krijgt!

13. engeltje22

engeltje22 Actief lid

27 apr 2007
    126
    0
    0
    ik heb ze nu al gebelt misshien een beetje vrouw maar goed 15:00 is 15:00,vertelde die man aan de lijn dat hij er niet was en waarscheinlijk op vakantie is.ik word hier echt een beetje moe en gek van is nu alweer 5 dagen geleden en het enige wat ik weet is dat hij lief en leuk met de agent is mee gegaan,dit kan toch niet zo?

14. kwebbeltje

kwebbeltje VIP lid

13 jul 2005
    15.340
    1
    0
    Verpleegkundige
    Duitsland
    Jeetje meis...het zit je niet mee. Maar je moet je niet af laten schepen. Laat ze je dan maar een nummer geven van iemand die je wel kan helpen.

Kwebbel

15. engeltje22

engeltje22 Actief lid

27 apr 2007
    126
    0
    0
    dat heb ik gisteren gevraagt en die vrouw aan de lijn zei nee alleen hij gaat erover toen zei ik dus tegen haar hebben jullie geen computer waar alles instaan over hoe en wat en ze deed zo raar ik geloof het allemaal niet meer heb het gevoel dat ze iets achter houden voor me.
    ik laat zo mijn vriend wel bellen want die doet ook geen flikker voor mijn hond die heeft zoiets van ja als wij zwanger willen worden kunnen we onze hond er niet bij hebben omdat hij best wel druk is omdat hij nog jong is.

16. kwebbeltje

kwebbeltje VIP lid

13 jul 2005
    15.340
    1
    0
    Verpleegkundige
    Duitsland
    Het kan nooit zo zijn dat één iemand ervan afweet...gaat op vakantie...en verder kan niemand er wat over vertellen.

Wel een vreemde reactie van je vriend overigens. Maar nogaals ik zou het er niet bij laten zitten. Bellen bellen en nog eens bellen. Van niet bellen en informeren komt je hond zeker niet terug.

Kwebbel

17. engeltje22

engeltje22 Actief lid

27 apr 2007
    126
    0
    0
    nee inderdaad dat zie ik dus ook zo die mensen weten van meer maar omdat ik gisteren heb gedrijgt mijn advocaat erbij te halen als ik niet vlug wat te horen krijg zal misschien ook niet geholpen hebben dat hebben ze vast wel in de computer gezet.hoe nl ook in elkaar zit zeg vat het niet,ze doen alsof mijn hond nooit bestaan heeft.

18. Moesje78

Moesje78 Fanatiek lid

26 apr 2006
    2.177
    1
    0
    even iets anders: heb je al wel getest? Want er is dus misschien wel wat moois op komst tussen deze nare periode met je hond....

Vind trouwens dat je vriend er ook wel wat moeite voor mag doen hoor, hij kan ook best een keertje bellen! Misschien weet hij wel wat meer informatie los te peuteren.

19. engeltje22

engeltje22 Actief lid

27 apr 2007
    126
    0
    0
    nee ik heb nog niet getest ik ben van plan te wachten tot 4 uur dan weer bellen hoor ik niks dan weer naar het politieburo te gaan en vanaf daar naar de apotheek een test te halen :D

20. Moesje78

Moesje78 Fanatiek lid

26 apr 2006
    2.177
    1
    0
    spannend hoor meid, hoop in ieder geval dat je dan zwanger mag zijn!
    Hou je ons op de hoogte?

Deel Deze Pagina